Ik zie jullie daarna weer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:als je nog een keer wilt gaan wandelen met Blando hoef je het niet meer te vragen hoor, je kan het gewoon doen. Als je het maar met het Monty Robertshalster doet en longeerlijn okee????
Heb ik ff gelukkie
succes iig met je examen Binar schreef:Veel plezier ladies!!
Blando vond mijn auto ook wel beetje spannend, maar kon wel normaal langs hem rijden (Blan in het gras)
geloof dat ik weet waar Julia inmiddels als da werkt![]()
Julia Ridder teamveterinair voltige
ze werkt nu voor de raaphorst, zie het topic
dat is dan een goede overstap geweest
en leer van de serieuze zaken, ik hoorde uit betrouwbare bron dat jullie voormalig concentratiekamp Theresiënstadt gaan bezoeken....
. Mijn grote kinderen blijven lekker thuis.

das altijd zo... iedereen gaat op vakantie en Cindy blijft
..
hahaha
dus ik ben tot ca 17.30 niet mobiel bereikbaar
Balen..neem hem 's ochtends altijd mee naar het land maar ben hem vergeten uit mijn zak te halen!
sybje schreef:BOEH!!! Ik ben het!!! die ene die der haar bruin wou verven, eerst dus moest blonderen en nu met zwart haar loopt en een witte uitgroei!! Hihihi Morgen toch maar een kappertje doen..
spettertjuh schreef:Fijn is dat he als je zo heerlijk ontspannen heb kunnen rijden, die Bizzie toch...........
Gelukkig is het noodweer een beetje achterwege gebleven gisteren en heeft het zuiden er goed van langs gehad........
Goedemorgen trouwens allemaal............
haha
echt niet leuk
Vanmiddag moet t wel droger worden
spettertjuh schreef:Echt waar.......... heb echt niks gehoord, tenminste wel om een uurtje of tien toen ik wilde gaan slapen maar daarna echt niks meer.....................
spettertjuh schreef:Ja Bizzie doet het goed ........... en Ko gaat idd ook steeds beter. Is dat alleen bij jou? :+
Zal dan idd wel in een coma zijn gevallen want weet wel dat ik het nog even heb horen rommelen en dat was het dan...........
Dacht vanmorgen echt toen ik opstond dat het allemaal reuze was meegevallen