stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

060606

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 16:41

Dat is idd wel een goed idee Andrea! Ik had 5 april afspraak met Karin d Boer voor dat zadel wat ik bij haar heb gekocht. Hoop dat ze hem terug neemt. Ik kan dan eigenlijk 5 of 6 april al D ruiterhuis langs laten komen. Hij had veel tijd volgende week zei hij dus kunnen we het bij elkaar plannen?

Ik heb nu twee keer met Carmen haar KN zadel gereden.. Zit hemels!

Met mijn paard gaat het wel welletjes maar hij ziet er niet uit als een topfit paard, er mist iets. Ik hoop dat die vitaminestoot hem goed in ze vacht laat zitten en ik ga wat haver / muësli bijvoeren zodat er wat meer pit in die brave hengst komt. Te braaf is ook weer TE.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:39

Hmm, denk niet dat wij elkaar dan van dienst kunnen zijn :o Voorlopig heb ik geen vrije dagen om met de zadelmaker af te kunnen spreken. Ik geloof dat ik 20 april pas weer een vrije vrijdag heb. En daarna heb ik week 18 een weekje vakantie, dus had het idee om het voor dan in te plannen. Dat is voor jou misschien een beetje te lang wachten?

Heb eigenlijk nog niet bedacht hoe laat ik zondag op stal wil zijn :o Als ik zaterdagavond doe knotten en wassen hoef ik zondagochtend in principe enkel op te zadelen. Misschien dat ik er half 9 van maak ofzo? :o?

RomyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 18:11

misschien kom ik jullie zondag nog wel ff aanmoedigen! hoelaat moeten jullie ?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 18:59

10.30 Levinia
Olympia
10.45 Andrea
Levinia
11.00 Olympia
Andrea

Heb nog nooit zoveel support gehad :+ Ben altijd al helemaal opgelucht als ik uberhaupt een voorlezer kan vinden en voel me oppermachtig als mn ouders dan te laat binnen komen om te kijken :D haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:18

Voor mij Idd te lang wachten. Ik wil graag zsm beginnen met wedstrijden en dat gaat niet door die rotzadels. Word er echt kwaad van! Blijf aan de gang.

Zondag allemaal met een feesthoedje en vlaggen met Verboon erop naar je wedstrijd kijken haha :D 6 WP minimaal.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:30

Ja, het liefst zou ik hem ook vandaag al langs hebben gehad, maar qua vrije tijd zit ik een beetje krap :o Wacht eerst even het bezoek van de osteopaat af komende maandag om te horen wat zij over die tactfout te zeggen heeft. Wie weet heeft zij de oplossing en hoef ik me niet zo schuldig te voelen dat ik pas over een maand tijd voor een nieuw zadel heb :o Heb vandaag ook mijn springsingel opgehaald, dus ik ga van de week even kijken of ze met dat zadel wellicht iets beter loopt en het dan voorlopig even met dat zadel uitzingen.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:37

haha niet te hard wapperen met die vlaggetjes dan, want anders kom ik de bank niet rond :P Moet mijn "fans" ook teleurstellen geloof ik, want 6 WP gaat hem in de verste verte niet worden := Met die tactfout mag ik al blij zijn als ik niet gediskwalificeerd wordt :x haha Mijn instructrice had vanmiddag wel een mooie oplossing voor hoe ik dat probleem ga omzeilen, maar dat gaat me wel wat puntjes kosten :o We hebben namelijk ontdekt dat als ik rechtsom op het verkeerde been doe lichtrijden die tactfout ineens verdwijnt :o? *zucht* Waren we maar alvast een maand verder en alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 19:40

AndreaB schreef:
10.30 Levinia
Olympia
10.45 Andrea
Levinia
11.00 Olympia
Andrea

Heb nog nooit zoveel support gehad :+ Ben altijd al helemaal opgelucht als ik uberhaupt een voorlezer kan vinden en voel me oppermachtig als mn ouders dan te laat binnen komen om te kijken :D haha

Heel veel succes meiden

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 19:44

Nou ik heb een tomtom. Geleend en die heeft me naar het wedstrijdterrein gebracht. Had ik anders nooit gevonden. De zandpaden zijn enorm stoffig en het weiland is vreselijk hobbelig dus we krijgen waarschijnlijk wandelende nieren tijdens de proef. De hindernissen zijn waanzinnig mooi gemaakt. Ik heb fotos op Facebook geplaatst. Nu morgen goed rijden en mooie punten scoren dan kan het zondag wat rustiger. De waterbak heeft super bodem en we moeten er 3 X doorheen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:44

Zit even te kijken en in proef 1 zou het me maar 5 strafpunten kosten en in proef 2 maar 4 := Dacht dat ik wel wat meer strafpunten zou verdienen daarmee.

Dank je Flurk!! Jij ook succes dit weekeinde! Realiseerde me pas dat je weg ging, toen ik je van het erf af zag rijden met de trailer achter je aan :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 19:46

Zipporah schreef:
Voor mij Idd te lang wachten. Ik wil graag zsm beginnen met wedstrijden en dat gaat niet door die rotzadels. Word er echt kwaad van! Blijf aan de gang.

Zondag allemaal met een feesthoedje en vlaggen met Verboon erop naar je wedstrijd kijken haha :D 6 WP minimaal.

Balen man van je zadel en fijn dat je paard niks ernstig hééft

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:46

Ik ga je even op FB opzoeken, want klinkt wel als iets wat ik wil zien :D Leuk!! Have fun ;-)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 19:47

AndreaB schreef:
Zit even te kijken en in proef 1 zou het me maar 5 strafpunten kosten en in proef 2 maar 4 := Dacht dat ik wel wat meer strafpunten zou verdienen daarmee.

Dank je Flurk!! Jij ook succes dit weekeinde! Realiseerde me pas dat je weg ging, toen ik je van het erf af zag rijden met de trailer achter je aan :=

Geeft niet dat je het te laat bedacht, mijn zorg is meer of ww voldoende lucht heeft nu. Jullie in ieder geval plezier en succes

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 19:49

AndreaB schreef:
Ik ga je even op FB opzoeken, want klinkt wel als iets wat ik wil zien :D Leuk!! Have fun ;-)

Hindernis 6 heb ik niet gefotografeerd die staat op website en bestaat uit veerkeersborden en hekjes

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:54

Ik kan je foto's op FB ook niet bekijken. Of iig... ik kan ze niet vinden xD haha Klinkt niet verkeerd in ieder geval!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 07:07

Ww heeft gegeten en is vannacht stout geweest. Hij heeft kans gezien om op zijn tenen te gaan staan én een voerzak open te bijten. Echter veel niks heeft hij er niet uit kunnen eten want meeste is er naast gevallen en we waren vroeg met voeren dus ontdekte het vrij snel. Nu even zelf eten en dan op naar het wedstrijd terrein

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 07:44

Goedemorgen! Veel succes vandaag! Pony heeft al voor extra energie gezorgd :D

Ik ga maar eens beginnen aan die 3 verslagen die ik moet schrijven. Ken het maar gehad hebben :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 07:52

goedemorgen

ben 16.15 op stal als het mee zit :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:06

Verslag 1 is klaar. Nu die andere 2 nog :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:20

Me les ging gister echt super! Was eerst wel een beetje nerveus, maar toen ik erop zat ging het allemaal super! Ze zit echt letterlijk als mijn vorige paard, maar dan in het mini :). Haha, misschien dat ik er vanmiddag/avond nog eventjes op ga, ging gister echt goed! Ookal doen we het nog rustig aan, eerst lekker stappen/draven en alle knopjes vinden voordat we gaan galopperen :).

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:55

Verslag 2 is ook klaar!! Ik ga hard :D

Leuk dat je les goed ging, Pris! Voor je het weet vlieg je op concours over de hindernissen heen ;-)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:38

Goed bezig hier!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 12:55

Zo deel 1 zit erop. Vandaag dressuur en vaardigheid gereden en super fijn gevoel aan over gehouden. Was met vaardigheid foutloos en binnen de tijd en dat was ons nog niet eerder gelukt dus topp die lessen van c.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:56

Laatste verslag is ook af!! :D Tijd voor weekend :P Zo even wat eten en dan denk ik dat ik maar gewoon richting stal vertrek :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:56

Fijn dat je wedstrijd goed verlopen is! Fijn gevoel is toch het belangrijkste :)