. zaten we net te vergaderen gaat het alarm af... eerst rustig naar boven jassen en tas pakken en toen naar buiten... een collega van mij zelfs nog naar de wc
. Denk dat we het met zn alle niet hadden overleeft als we in het echt zo deden... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. zaten we net te vergaderen gaat het alarm af... eerst rustig naar boven jassen en tas pakken en toen naar buiten... een collega van mij zelfs nog naar de wc
. Denk dat we het met zn alle niet hadden overleeft als we in het echt zo deden...
. bij de supermarkt heb ik het alarm ook meer dan genoeg af horen gaan (als dr weer is wat verbrandde in de oven bij de bakker) en alle mensen gewoon lekker doorwinkelen... ze kijken niet op of om... sommige vragen zelfs aan de kassa wat is dat geluid.... uhmmm het brandalarm... (zo effectief is het dus
)
. Dan gaat ik ook wel mee dat moet ik wel redden!! Ik moet toch vroeg naar de kapper dus dan ben ik wel weer op tijd thuis
.
Mariet schreef:Yeah I'm back! Het was echt super, heerlijk genoten!
Foto's komen asap
@ Fenna: We treffen het niet, het gaat stortregenen vrijdag!
Hopelijk hebben ze het heel erg fout...
). Maar ik moet zielig in de regen gaan lopen dan.... Daar heb ik ook helemaal geen zin in
.
.

.
. Wat je allemaal moet geven en waar dat voor is... Hij krijgt nu weer lijnzaad om te helpen bij het verharen en zeewier (gedroogd en tot poeder gemaakt) voor de zuurstof opname in het bloed en de spieren
) 
Toen een twee uur durend gevecht met die kooi gehouden (En een rat die me niet wilde loslaten...) en toen nog even gegeten, dus vandaar dat het al 14.00 was
. Ik verlang naar die dagen die om 11 uur beginnen!! Ik kan nu niet eens meer uitslapen in het weekend!! Wordt gewoon vroeg wakker
(of ik moet weer iets doen 's ochtends vroeg
).
. (krijgt ie toch nog normale dingen
). Maar ja ik leer wel heel veel... Toch wel handig als je eigen paard hebt wat ouder wordt en gebreken krijgt
. 
We smsen dan wel vrijdag

. En dan val ik weer in slaap in de bus (is toch rustig achterin... De enige die daar zit/ligt zit/ligt ook altijd te slapen (echt al vanaf het begin dat ik die bus nam (nu 2 maanden ofzo) heb ik m nog nooit wakker gezien
).
).antoinetje schreef:Met wolken voor de zon kun je ook mooie foto's maken hoor!
Jock zijn bloedtest is goedgekeurd dus hij komt van de zomer mee naar Nederland (nog liefhebbers om op te passen???)
Kaya zal het wel gezellig vinden.
.) en dan gaat het weer goed met m...
. Gelukkig maar dat het dipje weer snel voorbij was
.