Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 22:55

hahahaha gelukkig wel.... wij hadden laatst een brandoefening met het hele gebouw Tong uitsteken. zaten we net te vergaderen gaat het alarm af... eerst rustig naar boven jassen en tas pakken en toen naar buiten... een collega van mij zelfs nog naar de wc Knipoog. Denk dat we het met zn alle niet hadden overleeft als we in het echt zo deden...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:00

Dit was geen oefening oefeningen hebben wij 2 keer per jaar (geloof ik).Im moet zeggen dat het er tijdens een oefening een stuk professioneler aan toe gaat..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:08

hahahaha wij hadden voor het eerst een oefening volgens mij Tong uitsteken. bij de supermarkt heb ik het alarm ook meer dan genoeg af horen gaan (als dr weer is wat verbrandde in de oven bij de bakker) en alle mensen gewoon lekker doorwinkelen... ze kijken niet op of om... sommige vragen zelfs aan de kassa wat is dat geluid.... uhmmm het brandalarm... (zo effectief is het dus Tong uitsteken)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 23:23

Jet, ga je foto's maken bij Fen ofzo?

@ Es, ik zou weer om 16.00 rijden, maar ik ga wel even wat eerder om te kijken of ik nog moet helpen met de landjes....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 08:37

Okeeeej Lachen. Dan gaat ik ook wel mee dat moet ik wel redden!! Ik moet toch vroeg naar de kapper dus dan ben ik wel weer op tijd thuis Lachen.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:50

Wij hadden vorig jaar een hijskraan op het gebouw liggen waar we les hadden, gelukkig op het lokaal naast ons. maar iedereen uit ons lokaal heeft nog rustig zijn spullen in staan pakken voor we het gebouw uit gingen Bloos

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:03

Mariet schreef:
Yeah I'm back! Het was echt super, heerlijk genoten!
Foto's komen asap Knipoog

@ Fenna: We treffen het niet, het gaat stortregenen vrijdag!

En het zal eens niet zo zijn Slapen Hopelijk hebben ze het heel erg fout...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:59

Ik hoop het ook!! Jij hebt nog een binnebak (okeeej heb je niet zulke mooie foto's Knipoog). Maar ik moet zielig in de regen gaan lopen dan.... Daar heb ik ook helemaal geen zin in Haha!.

owww en wen.... was dat die hijskraan die ook zo in het nieuws is geweest toen Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 14:14

Was vorig jaar januari met de storm, hijskraan die op een gebouw in utrecht lag.

Binnenbak is wel erg fijn ja! Al is in de buitenbak rijden ook niet zo erg en met de kar ben ik ook al aantal keer nat geregend Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:03

Haai Doei!

Net alvast de rattenkooi helemaal schoon gemaakt, leuk begin van de dag Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:41

Begin van de dag?? Hoe laat begint jou dat wel niet Tong uitsteken.

Ik zit weer heel druk te werken... *ahum* Ik ben in iedergeval al vanaf half 8 aanwezig hier... Gelukkig mag ik ook weer half 4 weg... Dan gaat ik weer even kijken hoe het bij Atlas is... Als het goed is, is gister de dierenarts geweest en issie onderzocht... Bloedtest zullen we nog wel even op moeten wachten maar misschien is er wel al iets bekend over zijn ademhaling en hartslag (die waren volgens de osteopaat ook uit ritme).

(Leer wel veel van mijn verzorgpaard Knipoog. Wat je allemaal moet geven en waar dat voor is... Hij krijgt nu weer lijnzaad om te helpen bij het verharen en zeewier (gedroogd en tot poeder gemaakt) voor de zuurstof opname in het bloed en de spieren Knipoog)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:00

O O wat een paard, Lune krijgt gewoon wortels Clown

Maar mijn dag begint om 11.00 Bloos Toen een twee uur durend gevecht met die kooi gehouden (En een rat die me niet wilde loslaten...) en toen nog even gegeten, dus vandaar dat het al 14.00 was Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:17

hahahaha okeeej Lachen. Ik verlang naar die dagen die om 11 uur beginnen!! Ik kan nu niet eens meer uitslapen in het weekend!! Wordt gewoon vroeg wakker Boos! (of ik moet weer iets doen 's ochtends vroeg Tong uitsteken).

Hahahahaha wortels krijgt Atlas ook hoor en appels en tussen door een broodje Knipoog. (krijgt ie toch nog normale dingen Tong uitsteken). Maar ja ik leer wel heel veel... Toch wel handig als je eigen paard hebt wat ouder wordt en gebreken krijgt Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:30

Arme jij, altijd maar vroeg wakker. En stort je dan ook in elke avond?

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 17:53

@ Fen, we kijken het wel gewoon even aan, maar als het bewolkt enzo is kunnen we beter op een andere dag doen met mooi zonnetje! Ja We smsen dan wel vrijdag Knipoog

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 21:57

Met wolken voor de zon kun je ook mooie foto's maken hoor!
Jock zijn bloedtest is goedgekeurd dus hij komt van de zomer mee naar Nederland (nog liefhebbers om op te passen???)

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 22:00

Ik vind bewolkt absoluut niet mooi

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 22:20

Het valt nog mee met dat instorten 's avonds... Ik kom gewoon 's ochtends bijna niet me bed uit Tong uitsteken. En dan val ik weer in slaap in de bus (is toch rustig achterin... De enige die daar zit/ligt zit/ligt ook altijd te slapen (echt al vanaf het begin dat ik die bus nam (nu 2 maanden ofzo) heb ik m nog nooit wakker gezien Knipoog).

Foto's met zonnetje erbij zijn idd mooier!! Glimt de vacht ook mooi enz... Dat heb je zonder zonnetje al een heel stuk minder... Het moet dus gewoon maar mooi weer worden!! (wat zijn de voorspellingen voor zondag eingelijk? moet ook weer niet te lekker zijn anders loopt het hele strand weer vol met mensen Boos!).

Dierenarts is vandaag geweest voor Atlas... Die denkt dat ie wormen heeft (Eline denkt van de schapen heeft ie al eerder gehad kan eigenlijk niet... Andere dierenarts weet dat alles kan bij Atlas maar deze denkt aan leverworm). Daarnaast zitten zijn bronchieën ook vol met slijm... Dat moeten we nog een tijd aankijken maar als het niet goed gaat krijgt hij hoestpoeder ofzo maar daar kan die ook weer heel ziek van worden... Zit iets in waar die niet zo goed tegen kan... Bloedtest is ook gedaan... Dat is afwachten tot vrijdag wat dr uit komt... Ik hoop maar dat het goedkomt met m...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 22:59

antoinetje schreef:
Met wolken voor de zon kun je ook mooie foto's maken hoor!
Jock zijn bloedtest is goedgekeurd dus hij komt van de zomer mee naar Nederland (nog liefhebbers om op te passen???)

Ja hoor! Mits het goed gaat met Kaya Knipoog Kaya zal het wel gezellig vinden.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 00:16

Zoals het er nu voorstaat kan dat niet ben ik bang, hij vreet andere grote honden echt op ben ik bang..
En Es, hopen dat het meevalt met de wurmen! En het slijm in zijn longen, is dat een soort longontsteking?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 08:44

Zou kunnen... Heeft ie ook al eens eerder gehad... Die wormen zijn wel makkelijk te verhelpen (ze hoopt zelfs dat dat het is...). Hij wil namelijk helemaal niet meer in de galop en de wormen zouden dat kunnen verklaren, maar anders zit er nog iets niet goed... Maar als het wormen zijn hoeft ie alleen maar een kuur (als ze erg vasthoudend zijn krijgt ie de 'verboden' kuur Tong uitsteken.) en dan gaat het weer goed met m...

Alleen dat slijm tja dat is weer afwachten... Hopelijk hoeft ie niet van dat hoestpoeder, want daar wordt ie echt ziek van... Zit pretnison ofzo in en daar kan die niet tegen...

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:30

Ik hoop dat het meevalt met Atlas.. Ik zal voor je duimen!

Ontaro heeft ook een dip-weekend gehad.. Ik sprak het dochtertje van de eigenaar en die zei dat hij niet wilde lopen. Hij was heel sloom en ging op een gegeven moment gewoon stilstaan voor de kar en liep voor geen goud verder. Ook was hij heel down, hangend met zijn hoofd enzo, slecht eten en drinken.
Ik was dus gister weer naar de paarden gegaan en ik kwam het hek binnen en ik riep ONTAROOOO en z'n koppie ging omhoog, hij begon als een gek te hinniken en hij rende op de bakrand af! Toen ik bij hem in de bak was begon hij me als een gek te knuffelen en likken... Maf beest! Geen tekenen van down-heid dus bij mij Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:54

Ach ja soms hebben ze wel is een dipje he Tong uitsteken. Gelukkig maar dat het dipje weer snel voorbij was Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 12:01

Was er nu een aardbeving in Engeland? Hoorde net zoiets op de radio... Zou ik in Nederland te voelen zijn geweest....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:41

Nou Jet, dat lijkt me duidelijk, jij mag Ontaro nooit meer verlaten!

Xandra is weer kreupel, arm dier!
En die "lieve" Lando heeft me gisteren bijna overhoop gelopen. De laatste groep ging uitstappen zonder zadel, aad vroeg of ik even wilde helpen bij Lando, nou vooruit. Eerst mocht ik hem vasthouden, wat nog het beste werkje was, daarna het zadel aanpakken, aad geeft een harde duw, ik vang het zadel, Lando draait zijn hol naar mij toe, schaaft nog even heerlijk met zijn been lang de mijne, dus ik val bijna naar achteren, volgens mij stond ie daarna ook nog op mijn tenen, wat is het toch een heerlijk beest Clown