Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nala26

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:49

En melissa, sterkte met je verwerkibgsproces. Goed dat je hulp erbij heb. Hopelijk kan je steeds meer met een glilach aan he ouders terugdenken.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 05:18

Ahhh lief Sabine, leuk!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:49

Jieeeh,

Ik zit tegenwoordig (sinds 2 weken ofzo haha) in het bestuur van de vereniging. Want ik ga de website overnemen (wish me luck...) haha. Maar ik maak vanaf nu ook de posters! En ik wil m'n eerste poster graag aan jullie laten zien O:)

http://i18.photobucket.com/albums/b135/ ... 3b1c54.jpg

Hij is wel een beetje groot, dus heb hem in een linkje gezet.

Vind het echt super leuk dat ik nu in opdracht die posters kan maken. Dit is echt nog een begin, ben er wel al best tevreden over. Maar wil nog zo veel leren op dit gebied. Moet straks ook op stage en hoop een stage te kunnen vinden in deze richting!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:09

Wauw wat mooi Iris! Leer je dat op school? ICT opleiding of iet dergelijks?

Super leuk dat je de website gaat overnemen? Heb nog wel foto's die op de site kunnen haha :P

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:25

Jaa dit is onder andere wat ik leer op school! :D M'n opleiding is heel breed, maar ik zou toch wel graag de design/ ontwerp kant op willen :) Maar ik leer ook wel hoe ik websites moet bouwen, dus daar ga ik mij nu aan wagen voor de manege. Maar dat ie online staat zal nog wel ff duren hoor :D Hihi

Ik zal eens kijken wat ik met de foto's ga doen! Hoe ik dat ga regelen. Wat voor foto's heb je als ik vragen mag? We gaan ook alle manege paarden weer opnieuw op de foto zetten enzo! Dat is het plan iig :D

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:54

Mooi Iris!

Is het gratis of kost het geld? Dat staat namelijk niet op de poster :)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:16

Hmm oliebol.. Moest de poster nog aanpassen en nu ben ik dat er indd vergeten op te zetten. Zonde vind ik dat :P Maar het is gratis :)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:27

Iriis_ schreef:
Jaa dit is onder andere wat ik leer op school! :D M'n opleiding is heel breed, maar ik zou toch wel graag de design/ ontwerp kant op willen :) Maar ik leer ook wel hoe ik websites moet bouwen, dus daar ga ik mij nu aan wagen voor de manege. Maar dat ie online staat zal nog wel ff duren hoor :D Hihi

Ik zal eens kijken wat ik met de foto's ga doen! Hoe ik dat ga regelen. Wat voor foto's heb je als ik vragen mag? We gaan ook alle manege paarden weer opnieuw op de foto zetten enzo! Dat is het plan iig :D

Klinkt goed!! Ik zal morgen even naar je poster kijken!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:43

Iriis_ schreef:
Jieeeh,

Ik zit tegenwoordig (sinds 2 weken ofzo haha) in het bestuur van de vereniging. Want ik ga de website overnemen (wish me luck...) haha. Maar ik maak vanaf nu ook de posters! En ik wil m'n eerste poster graag aan jullie laten zien O:)

Vind het echt super leuk dat ik nu in opdracht die posters kan maken. Dit is echt nog een begin, ben er wel al best tevreden over. Maar wil nog zo veel leren op dit gebied. Moet straks ook op stage en hoop een stage te kunnen vinden in deze richting!

Wauw hartstikke mooi!!!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:43

Rijd je morgen in de springles Iris?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:23

Kirsten_S schreef:

Jaa morgen ben ik er wel! Kom je kijken?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:14

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Jaa morgen ben ik er wel! Kom je kijken?

Yesss, vanwege jasmijn situatie ga ik na bezoek aan haar mee om te kijken!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:00

Beetje laat.. Maar zal nog even reageren op je bericht met je filmpje! :D
http://www.youtube.com/watch?v=0xUtmKBA ... e=youtu.be

Ehm, hoe zal ik beginnen... Naja, allereerst vind ik het echt een mooi dier en kan die leuk (en braaf) springen! Probeer hem alleen veel beter dressuurmatiger te rijden door het parcour. Tussen het parcour door heeft hij een beetje de 'vrije loop'. Zorg dat je hem tussen de hindernissen goed nageeflijk kan rijden, dit maakt alles veel makkelijker en prettiger. En wellicht had die weigering dan niet eens gehoeven! Meer tussen been en hand houden. Zet hem ook iets meer op de achterhand en een iets vlotter grond tempo aan houden. Je kunt hem nu qua tempo wel goed bij je houden, maar als je net even een tikkie fanatieker gallopeert maak je het uiteindelijk veel makkelijker voor jezelf als voor hem. Hoe langzamer jij galopeert, hoe eerder hij zal stoppen. Hij is nu nog niet volledig in balans en op de achterhand waardoor je het hem ook moeilijker maakt als jij zo'n handgalopje aanhoudt! :) Iets meer ritme, er door heen houden, tussen been en hand houden, op het achterbeen, en dan zal je gegarandeerd ook een nog mooiere sprong maken! Dan gaat die over de rug springen! :j

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:02

Jasmijn situatie? :o?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:03

Iriis_ schreef:
Jieeeh,

Wat leuk!!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:49

Broccoli schreef:
Jasmijn situatie? :o?

Pb!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:51

Melanie_B schreef:
Beetje laat.. Maar zal nog even reageren op je bericht met je filmpje! :D
http://www.youtube.com/watch?v=0xUtmKBA ... e=youtu.be

Ehm, hoe zal ik beginnen... Naja, allereerst vind ik het echt een mooi dier en kan die leuk (en braaf) springen! Probeer hem alleen veel beter dressuurmatiger te rijden door het parcour. Tussen het parcour door heeft hij een beetje de 'vrije loop'. Zorg dat je hem tussen de hindernissen goed nageeflijk kan rijden, dit maakt alles veel makkelijker en prettiger. En wellicht had die weigering dan niet eens gehoeven! Meer tussen been en hand houden. Zet hem ook iets meer op de achterhand en een iets vlotter grond tempo aan houden. Je kunt hem nu qua tempo wel goed bij je houden, maar als je net even een tikkie fanatieker gallopeert maak je het uiteindelijk veel makkelijker voor jezelf als voor hem. Hoe langzamer jij galopeert, hoe eerder hij zal stoppen. Hij is nu nog niet volledig in balans en op de achterhand waardoor je het hem ook moeilijker maakt als jij zo'n handgalopje aanhoudt! :) Iets meer ritme, er door heen houden, tussen been en hand houden, op het achterbeen, en dan zal je gegarandeerd ook een nog mooiere sprong maken! Dan gaat die over de rug springen! :j

Heee dat klinkt als mijn instructeur :D . Klopt indd, meestal lukt dat wel , zeker met de les gaat het
al steeds beter. Alleen deze keer, hij was zo stug , ik kreeg hem er gewoon niet doorheen. En dan
is het bonk bonk in het zadel -O- Wat dat betreft hebben we nog genoeg km's te maken..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:02

Ringo is dan ook niet makkelijk. Wel een onwijs leuk paard om les aan te geven! :D Was echt tof toen in Ermelo!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:03

Iris, wat een mooie, fleurige poster! Als daar geen mensen op af komen weet ik het niet hoor!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:34

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:26

Apart oog, mooi :j . Vertel eens wat meer :D

Iris, erg leuke poster :D !
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 27-02-13 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 19:26

Mel, hoe gaat Aiko?

Hoe gaat het uberhaubt met ieder en zijn paardjes :D ?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:37

Broccoli schreef:
Ringo is dan ook niet makkelijk. Wel een onwijs leuk paard om les aan te geven! :D Was echt tof toen in Ermelo!

Jaaa als die meewerkt wel hahah. Ermelo was leukk, zeker dat hij ze. eigen stalletje had hiihi!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:49

Goede morgen!

skylineJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 09:59

Leuk paardje meliss ! :D