Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

M'n opleiding is heel breed, maar ik zou toch wel graag de design/ ontwerp kant op willen
Maar ik leer ook wel hoe ik websites moet bouwen, dus daar ga ik mij nu aan wagen voor de manege. Maar dat ie online staat zal nog wel ff duren hoor
Hihi

Iriis_ schreef:Jaa dit is onder andere wat ik leer op school!M'n opleiding is heel breed, maar ik zou toch wel graag de design/ ontwerp kant op willen
Maar ik leer ook wel hoe ik websites moet bouwen, dus daar ga ik mij nu aan wagen voor de manege. Maar dat ie online staat zal nog wel ff duren hoor
Hihi
Ik zal eens kijken wat ik met de foto's ga doen! Hoe ik dat ga regelen. Wat voor foto's heb je als ik vragen mag? We gaan ook alle manege paarden weer opnieuw op de foto zetten enzo! Dat is het plan iig
Iriis_ schreef:Jieeeh,
Ik zit tegenwoordig (sinds 2 weken ofzo haha) in het bestuur van de vereniging. Want ik ga de website overnemen (wish me luck...) haha. Maar ik maak vanaf nu ook de posters! En ik wil m'n eerste poster graag aan jullie laten zien
http://i18.photobucket.com/albums/b135/ ... 3b1c54.jpg
Hij is wel een beetje groot, dus heb hem in een linkje gezet.
Vind het echt super leuk dat ik nu in opdracht die posters kan maken. Dit is echt nog een begin, ben er wel al best tevreden over. Maar wil nog zo veel leren op dit gebied. Moet straks ook op stage en hoop een stage te kunnen vinden in deze richting!

Iets meer ritme, er door heen houden, tussen been en hand houden, op het achterbeen, en dan zal je gegarandeerd ook een nog mooiere sprong maken! Dan gaat die over de rug springen!
Iriis_ schreef:Jieeeh,
Ik zit tegenwoordig (sinds 2 weken ofzo haha) in het bestuur van de vereniging. Want ik ga de website overnemen (wish me luck...) haha. Maar ik maak vanaf nu ook de posters! En ik wil m'n eerste poster graag aan jullie laten zien
http://i18.photobucket.com/albums/b135/ ... 3b1c54.jpg
Hij is wel een beetje groot, dus heb hem in een linkje gezet.
Vind het echt super leuk dat ik nu in opdracht die posters kan maken. Dit is echt nog een begin, ben er wel al best tevreden over. Maar wil nog zo veel leren op dit gebied. Moet straks ook op stage en hoop een stage te kunnen vinden in deze richting!
Melanie_B schreef:Beetje laat.. Maar zal nog even reageren op je bericht met je filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=0xUtmKBA ... e=youtu.be
Ehm, hoe zal ik beginnen... Naja, allereerst vind ik het echt een mooi dier en kan die leuk (en braaf) springen! Probeer hem alleen veel beter dressuurmatiger te rijden door het parcour. Tussen het parcour door heeft hij een beetje de 'vrije loop'. Zorg dat je hem tussen de hindernissen goed nageeflijk kan rijden, dit maakt alles veel makkelijker en prettiger. En wellicht had die weigering dan niet eens gehoeven! Meer tussen been en hand houden. Zet hem ook iets meer op de achterhand en een iets vlotter grond tempo aan houden. Je kunt hem nu qua tempo wel goed bij je houden, maar als je net even een tikkie fanatieker gallopeert maak je het uiteindelijk veel makkelijker voor jezelf als voor hem. Hoe langzamer jij galopeert, hoe eerder hij zal stoppen. Hij is nu nog niet volledig in balans en op de achterhand waardoor je het hem ook moeilijker maakt als jij zo'n handgalopje aanhoudt!Iets meer ritme, er door heen houden, tussen been en hand houden, op het achterbeen, en dan zal je gegarandeerd ook een nog mooiere sprong maken! Dan gaat die over de rug springen!
. Klopt indd, meestal lukt dat wel , zeker met de les gaat het
Wat dat betreft hebben we nog genoeg km's te maken..
Was echt tof toen in Ermelo!