Wij zijn vanmiddag naar het strand geweest! Het laden ging wat rot, hij had zijn hoofd gestoten en zijn borst tegen het tussenschot en toen wilde hij er niet meer in... Ik ongeduldig en boos, petra en jamaica hebben hem er toen op gezet... Strand was super lekker, flink uitgewaaid! Terug ging hij wat makkelijker erop.
lail
Geplaatst: 10-12-11 21:00
jij ongeduldig en boos daar kan ik me nou absoluut geen voorstelling van maken
Flauwerds!!! Mjah nu wel truckje ontdekt, druk op zn neus! Miss dan toch maar zo'n trainingshalster gaan gebruiken? Had op hvh een touwtje om zn neus gedaan en toen lieptie zo mee de trailer in!
Hielp bij Sandy ook altijd idd. Of bitje in en een ketting erdoor ging ook prima. Met alleen een touwtje aan een halster kreeg je haar er dus echt niet in.. Bizar hoe sterk die kleintjes dan nog zijn.
We kwamen trouwens op t strand een brave fries tegen, die door het water ging (de golven waren zeker 2m hoog!) We mochten achter haar aan rijden en cliche en sam liepen erachteraan! Gekke paarden vonden t helemaal geweldig!
Ze hebben alleen de verkeerde maat genomen! Ik zei, Kaprice is ongeveer 165 (denk ik ) Hebben ze ook letterlijk 165 genomen in dekens haha We gaan nu woensdag even langs de Divoza om hem te ruilen!
Vandaag trouwens voor het eerst weer in de bak gereden sinds de gebitsbehandeling door de veearts... ik merkte duidelijk verschil... Banjer liep veel minder in contrastelling op de linkerhand en ze wou zelfs inbuigen op de volte.. nog niet zoals ik het graag zie, maar goed... ik kan niet verwachten dat alles in een keer is opgelost... ze heeft zich al die tijd een houding aangemeten waarin ze het minste last had... haar spieren zijn daar natuurlijk ook naar gaan staan...
Vrijdag komt Jannemarie Frowijn weer bij Banjer, ze is osteopaat (zeg maar de vrouwelijke versie van Nico Speksnijder )... en dan is als het goed is al het lichamelijke weer op de rit...
ehm... heb voor verschillende boeken foto's ingestuurd... wist niet welke de foto's hebben gebruikt Maar in ieder geval het boek van Monique Hamerslag... daar staan we in... en dan deze