[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:18

;)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:35

:+ Anita! Jij ben errug!

Jetta

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:37

Zit in de tram...het meurt hier nogal....of er iemand zijn broek heeft gevuld met valse lucht!.....

Heb morgen een carriëregevoelig gesprek!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:48

Jetta schreef:
Zit in de tram...het meurt hier nogal....of er iemand zijn broek heeft gevuld met valse lucht!.....

Heb morgen een carriëregevoelig gesprek!

haha, kijpertje op je neus dan maar.
Succes morgen

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:54

AnitaJoeri schreef:
het regent hier en is niet glad,gaat de goede kant op.

Heb beide heren schoongepoetst.

STRAKS HACHEE MET RODE KOOL EN RIJST JAMMIE. :9

Pres zitten de andere kasten nog niet in elkaar?

wanneer zou ik dat moeten doen ;)
doordeweeks ben ik aan het werk en bij de paarden en bovendien lukt het niet alleen omdat die planken zo zwaar zijn en de zijjplaat moet op 8 punten tegeijk neerkomen om te voorkomen dat je kast gammel word :S

morgen komt mn mams helpen :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:33

das lekker als je mams ff komt helpen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:45

ja gelukkig wel :) is niet te doen joh alleen.
Ga nu lekker de poownies pesten!!!
Fijne avond allemaal!!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:08

AnitaJoeri schreef:
horsii schreef:
Peeps weer goed , mest was goed en ze spuit geen diaree meer, ook rende en bokte ze heel de bak door met de jaarlinger, terwijl het gister een dood hondje was die de stal niet uit wou.
Nu even afwachten hoe het gaat zonder de finidiar(net het laatste gehad, zorgt dat de poep dik wordt) en als ze weer kuil en merriebrok krijgt.

Vervelend anita, als alles zo bevroren is.

Fijn dat peeps weer opknapt.
Finidiar beschermt de darmwand en geeft indikking van de darminhoud.
een goede medicatie is toch wel het beste in zo'n geval.
Ik ben helemaal niet dat ik snel een veearts bel maar hier vond ik het toch het beste.

Ja klopt ja, en nog een paar dingen met betrekking tot de maag is het ook voor.
wij bellen ook niet snel de veearts maar toch gedaan en wel blij om.
Anders waren we verder van huis als de infectie was doorgeslagen.
Nu hopen dat het goed blijft gaan.
Veulen was weer lekker actief vandaag :P Buik ging alle kanten op :(:)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:16

fijn dat het veulen zo actief was vandaag!!

Zit nu rtl 4 te kijken , ze zetten diezelfde kast in elkaar als die ik heb ;) maar dan in het berken..
Ging mij beter af vanavond ;) in half uurtje die smalle in elkaar hahaha ( alleen, maar wel zonder deurtjes en achterkant, moet daarvoor timmeren en denk dat mn buren dat niet leuk gaan vinden ;) )
en zondag met marjo ook super teamwork!

Wat een prutsers zeg.... Heel die kast kapot... hihi

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:43

haha, gelukkig gaat het jou beter af met die past press .

Ik ben aant leren morge hertentamen vorige keer een 5.4 echt frustrerend hopelijk nu wel iets meer

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:51

vanavond weer eens gereden, t zat me nie lekker int begin maar toen ik eenmaal aan t draven was ging 't much better..
Meneer was nie egt voorwaarts maar dt komt wel weer.. Alleen kwam ik er vanavond achter dat op de dagen en tijdstippen dat er prive les gegeven wordt.. Ik niet kan, dt betekend gwoon dak nie meer kan lessen ?!?! :S
vrijdag mr ff navragen want kwil nie in de groepsles (das op vrijdagaaf dan 't enige wnr ik kan)
en mn zus zal me nie aardig vinden als ik om de week haar woensdag omgooi naar de dinsdag, maar als er voor mij nix anders op zit... Duimen maar op een goede afloop :P
na t paardje te hebben gereden ff macdrive gehaald voor mij en moeders en toen mn auto weer opgehaald, kleine beurt weer gehad dus we zijn weer ff klaar tot de keuring in mei :P (hoop ik.. Hihiihi)
heb zin in 28januari ! Moet zeggen dak daarna dn wel ff klaar ben met shabushabu en sumo enzo :P heb geloof ik 5x egete dan in 4 mnd tijd :P beetje teveel vn goeie.. Hahahah
morge trouwerij vn mn oompie dus lekker vrij, vndaag babykleertje en sokjes en slabbertje gehaald (ze gn trouwen omdat ze zwanger zijn) dus kleinigheidje alvast voor the little one :P zoo schattig die kleine kleertjes :P
en dan door nr nijmegen om te sporte en s'avonds bij vriendlief op de bank te leren en criminal minds te kijke :D
heeeeuuuulllll druk allemaal :P
en nu ga ik maffe !
Oohja en ndaag ook nog zo'n leuk tuniekje gekocht bij de il dolce outlet op zuidplein !! En een mega dikke legging, super chill met dit weer, khad grijse gehaald maar als ze dr donderdag nog zijn haal ik dr ook ff een zwarte bij hoor :P hiihi..
Nou nu ga k egt slape.
Succes met je kasten morge press ;)
leuk als je allemaal nieuwe dingetjes kan doen in huis ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:53

amandaaa schreef:
haha, gelukkig gaat het jou beter af met die past press .

Ik ben aant leren morge hertentamen vorige keer een 5.4 echt
frustrerend hopelijk nu wel iets meer

succes aman !
Kga voor je duimen !

Kzit zelf al helemaal in de stress voor mn examen van dinsdag :P gister ging k n oefenexamen doen, wist nie helemaal meer waar ze t over hadden, en als ik t wist, wist ik weer nie hoe ik dat ookalweer moes doen.. (Woeps :P)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:56

wooow drukke bedoeling bij jou chan!!

Wel balen hoor van die lessen?! Beetje vaag ook.. kan er geen uitzondering gemaakt worden? Aangezien je afhankelijk bent van die lessen omdat er geen ander mag komen...

Slaap lekker!

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:56

Hallo luitjes weer effe bijgelezen pf. Denk dat ik ook maar met de trein ga heb geen flauw idee hoe het daar is met parkeren ik bel tzt nog wel voor hoelaat etc heb ook nog gevraagd of irene van julia mee ging maar zij kan niet vanavond een avondje paardloos geweest was wel relaxed morgen gaan we weer lekker rijden en gister gelongeerd liep aardig te paraderen maar was ook weer snel over is nl heel vermoeiend xxxx

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 06:48

Goedemorgen!!!

Pff moe! Gisteren naar Rabobank 6 daagse geweest. Daar zijn dus de leuke mannen :P Was ze al kwijt...

Was echt leuk om te zien en een team van Flanderijn heeft gewonnen! Jeeeh..!

Ze gaan gewoon zo hard, echt leuk om te zien, met leuke grappige muziek erbij, lijkt een beetje alsof je een computerspelletje aan het spelen bent.

Daarvoor gekeken naar een fiets. Moet toch een mannenfiets, maar zadel kunnen ze dan gelijk wisselen bij aankoop. Moet nog wel even doorsparen helaas.

Die man zei wel als je een zadel gaat uitzoeken moet je precies zeggen wat je voelt, dan kunnen we je pas helpen. Op zich logisch. Maar hij zei ook dat sommige vrouwen met een foto aankomen ! Hahaha, wist niet wat ik hoorde. Hij zei: doe dat alsjeblieft niet! hahahah.. ik zie me al gaan. Nou fietsverkoper, zo zie ik er van onderen uit, kies jij een zadel met mij uit?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 07:40

Goedemorgen

Brrr wat ben ik vroeg wakker maar ik moet zo lessen om 09:15 uur.

Fijn om te lezen dat het met Peeps een stuk beter gaat en heel verstandig om er zo vlug een dierenarts bij te halen. Zeker omdat ze drachtig is en je hebt zo een verwerping van het veulen en dat wil je toch niet.

Amanda heel veel succes straks

Chantal, beetje rust kan geen kwaad hoor en misschien is er idd een oplossing voor de lessen op Ypenburghoeve.

Marjo echt goed van je dat je wilt gaan fietsen, kom maar bij de sportieve fietsclub hahaha. Ga je dan ook op het fietsje naar stal van de zomer?

Regien goed om te lezen dat met jou ook alles goed is

en Anietje, hopen dat het bij jou ook heel snel gaat dooien en dat je weer kan zien dat de aarde andere kleurtjes heeft dan wit

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 09:19

guten morgen.

gisteravond 10 uur was het 5 graden en merkte ik dat mijn rijbak een heel klein beetje aan het ontdooien was,vanochtend 1 graad en alles dus weer bevroren hihi.
Maar ik heb goede hoop dat het vanaf nu verder gaat dooien.
Denk vanmiddag naar de rijhal met Aiko.

Ik ben echte mooi weer fietser ;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:33

Marjo_Wystan schreef:
Goedemorgen!!!

Pff moe! Gisteren naar Rabobank 6 daagse geweest. Daar zijn dus de leuke mannen :P Was ze al kwijt...

Was echt leuk om te zien en een team van Flanderijn heeft gewonnen! Jeeeh..!

Ze gaan gewoon zo hard, echt leuk om te zien, met leuke grappige muziek erbij, lijkt een beetje alsof je een computerspelletje aan het spelen bent.

Daarvoor gekeken naar een fiets. Moet toch een mannenfiets, maar zadel kunnen ze dan gelijk wisselen bij aankoop. Moet nog wel even doorsparen helaas.

Die man zei wel als je een zadel gaat uitzoeken moet je precies zeggen wat je voelt, dan kunnen we je pas helpen. Op zich logisch. Maar hij zei ook dat sommige vrouwen met een foto aankomen ! Hahaha, wist niet wat ik hoorde. Hij zei: doe dat alsjeblieft niet! hahahah.. ik zie me al gaan. Nou fietsverkoper, zo zie ik er van onderen uit, kies jij een zadel met mij uit?

Hahaha gaat lekker.
Wel slim om te gaan fietsen voor een date :P Geintje hoor

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:52

Lesje ging echt supergoed, heb er veel aan gehad. Wel heel rustig aan gedaan want we zijn natuurlijk beide niet echt op conditie en heeeeeel belangrijk, nog een beetje droog kunnen lessen.

Verder net thuis van de paarde ochtend. Mandy en Blando gemest en even laten uitstappen in de molen. Want een ongelooflijk takk.e weer zeg. Ben helemaal nat geworden en koud bahhhhh

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:51

Mijn carriëre gevoelige gesprekje is goed verlopen....ach ja, zoals ik altijd al zeg: Kwaliteit kent geen crisis! :7 Je kent het wel....reorganisaties, inhaalslag, nieuw functiehuis, financien onder controle krijgen....niks van aan trekken, gewoon kwaliteit leveren, dan kunnen ze niet om je heen :D

Wat een takkeweer, was helegaar nat van Storm teruggekomen, hij staat met een bos stro op zijn rug uit te dampen op stal. Vind ie best! Baal hooi voor zijn neus, appeltje in de bak, goed leven toch?

Marjo, ik ben al jaaaaaaaren met een wielerman. Gewoon een strakke mooiboy! Onderhand wel 50+ ....maar ach, wel strak in het fietspak.
Zadel....kijk eerst goed rond op het www. En gelukkig heb je geen dikke k*t. :o

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:04

haha welk van de 2 woorden kun je daar nou van maken Jet hihi.

Nou eerst maakt Aiko mijn rijbak vanochtend open met losstaan om vervolgens al scheten latend,bokkend en rennend mijn tuin om te ploegen.
Joepi kon ik gelukkkig net tegenhouden.
Vervolgens begint het vanmiddag te miezerregenen.
Ik toch Aiko opgezadeld en naar de rijhal.Kan ik er niet in.Zijn ze de stallen met trekkers aan het leeghalen.
Ze strooien daar alleen maar op en om de zoveel tijd halen ze de tussenschotten eruit om dan de boel met trekkers leeg te halen.
Stonden dus een paar paarden in de rijbak die kreupel waren en dus niet de wei in konden.
Al met al was ik toch al kletsnat dus in hun buitenbak gereden,wat Aiko reuzespannend vond om er vervolgens snuivend en 3 x zo groot in rond te lopen.
Heb ik hem lekker in galop gezet,zodat hij zijn energie een beetje kwijtkon,zit ik me daar op een bokkende haflinger.Tjonge.
Nou ik heb hem flink door laten galoperen en flink aan het werk gezet. ;)
Heb die mooi pech gehad.

Nou heb weer droge kleertjes aan en ga zo mijn gebakken visje maken met patat en speciaal voor jou Jet, ook nog broccolie erbij.Haha wij zijn dus net als Kees.Oh ja en appelmoes.

Kaar nou flink blijven oefenen hoor.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:17

Fijn dat het gesprek goed verlopen is jet.
Een goed leventje heeft storm :P

Aiko eigenwijs geweest, die vond het buiten de rijbak interessanter :P
Balen dat je niet in de binnenbak kon rijden.
Lekker gebakken visje met patat.

wij eten ajam ketjap met rijst en gebakken banaan met bruine basterdsuiker. en kroepoek. hmm

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:55

ajam ketjap en de rest is ook heerlijk hoor.
Enne kwaliteit leveren is Jetje zeker toevertrouwd hoor.Laat die maar schuiven.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:58

Jaja, ik ga nu even een kwalitatief prima zuurkoolschotel in elkaar zetten!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 18:42

1