Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:het regent hier en is niet glad,gaat de goede kant op.
Heb beide heren schoongepoetst.
STRAKS HACHEE MET RODE KOOL EN RIJST JAMMIE.![]()
Pres zitten de andere kasten nog niet in elkaar?
is niet te doen joh alleen.
AnitaJoeri schreef:horsii schreef:Peeps weer goed , mest was goed en ze spuit geen diaree meer, ook rende en bokte ze heel de bak door met de jaarlinger, terwijl het gister een dood hondje was die de stal niet uit wou.
Nu even afwachten hoe het gaat zonder de finidiar(net het laatste gehad, zorgt dat de poep dik wordt) en als ze weer kuil en merriebrok krijgt.
Vervelend anita, als alles zo bevroren is.
Fijn dat peeps weer opknapt.
Finidiar beschermt de darmwand en geeft indikking van de darminhoud.
een goede medicatie is toch wel het beste in zo'n geval.
Ik ben helemaal niet dat ik snel een veearts bel maar hier vond ik het toch het beste.
Buik ging alle kanten op
maar dan in het berken..
in half uurtje die smalle in elkaar hahaha ( alleen, maar wel zonder deurtjes en achterkant, moet daarvoor timmeren en denk dat mn buren dat niet leuk gaan vinden
) 
(hoop ik.. Hihiihi)
heb geloof ik 5x egete dan in 4 mnd tijd
beetje teveel vn goeie.. Hahahah
zoo schattig die kleine kleertjes 

hiihi..
amandaaa schreef:haha, gelukkig gaat het jou beter af met die past press .
Ik ben aant leren morge hertentamen vorige keer een 5.4 echt
frustrerend hopelijk nu wel iets meer
gister ging k n oefenexamen doen, wist nie helemaal meer waar ze t over hadden, en als ik t wist, wist ik weer nie hoe ik dat ookalweer moes doen.. (Woeps
)
Was ze al kwijt...
Marjo_Wystan schreef:Goedemorgen!!!
Pff moe! Gisteren naar Rabobank 6 daagse geweest. Daar zijn dus de leuke mannenWas ze al kwijt...
Was echt leuk om te zien en een team van Flanderijn heeft gewonnen! Jeeeh..!
Ze gaan gewoon zo hard, echt leuk om te zien, met leuke grappige muziek erbij, lijkt een beetje alsof je een computerspelletje aan het spelen bent.
Daarvoor gekeken naar een fiets. Moet toch een mannenfiets, maar zadel kunnen ze dan gelijk wisselen bij aankoop. Moet nog wel even doorsparen helaas.
Die man zei wel als je een zadel gaat uitzoeken moet je precies zeggen wat je voelt, dan kunnen we je pas helpen. Op zich logisch. Maar hij zei ook dat sommige vrouwen met een foto aankomen ! Hahaha, wist niet wat ik hoorde. Hij zei: doe dat alsjeblieft niet! hahahah.. ik zie me al gaan. Nou fietsverkoper, zo zie ik er van onderen uit, kies jij een zadel met mij uit?
Geintje hoor
Je kent het wel....reorganisaties, inhaalslag, nieuw functiehuis, financien onder controle krijgen....niks van aan trekken, gewoon kwaliteit leveren, dan kunnen ze niet om je heen