Net op maxi gereden, ik kan echt niks van springen op hem whahah Rijden opzich ging lekker, alleen Max nam noodsprongen en dat vondtik maar niks whahahah Toen op Sophie, vindt haar echt heel leuk (ook om op te springen). ben nog niet over uit of ik zondag nog keuze verander in Sophie, al tijdje niet op Thomars gereden . En vindt Sophie echt lekker rijden en kan dan (als steef inderdaad beslist robin/thomars te doen, ook inrijden.. (ook thomars hoor daar niet van). twijfeltwijfel
Joor zullen we anders ruilen van paard? Jij Sophie ik Thomars? Dan vinden ze denk zoiezo ruilen minder erg want dan is het geen gedoe met inrijden enzo omdat we dan toch beide inrijden Want dan regel ik het nl even morgen!
Heb vandaag eerst heerlijk op Stefan gesprongen en toen Lillemor op Stefan gelaten, omdat Ollever er écht niet overheen ging. En toen zelf toch nog Ollever maar geprobeerd te springen en ja hoor na heel wat keer 2 keer goed over de hindernis geweest!
Fe_m_ke
Geplaatst: 17-04-09 23:52
DJoysDesignz schreef:
Dames kan het morgen 12:30 worden ipv 13:30! (mits mooi weer).
Zal ik op Thomars gaan of Sophie? Beide kan ik inrijden. Op Thomars gaat t wel goed, alleen ik denk dat mijn zit daar wat minder is omdat ik niet zo goed op m kan dooritten en omdat ie best 'iel'is mijn benen beetje afdraai. Sophie heb ik een klein halfuurtje gereden, kan ik wel heel stil op doorzitten, vindt ik wel een heel leuke pony, allen nog niet gegalopeert. Het is ook voor de zitcompetitie, denk dat ik op Sophie beter zit weet alleen de galop nog niet..
hhhhmmm. Maar heb ik wel al tijdje niet op gereden, en als steef ook voor thomars gaat kiezen kan ik dan niet op hem inrijden (steef is eerder). En zit niet zo netjes op m door, dast wel