Shetjjee__x schreef:wat is het roc?
Regionaal OpleidingsCentrum, die heb je overal in Nederland en daar kun je een opleiding op MBO-niveau volgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shetjjee__x schreef:wat is het roc?
hestejente schreef:Oh jee!Is alles nu wel weer goed met Alfie dan?
hestejente schreef:Shetjjee__x schreef:wat is het roc?
Regionaal OpleidingsCentrum, die heb je overal in Nederland en daar kun je een opleiding op MBO-niveau volgen.
mAnDyXX schreef:ja echt hoor ze snapt ook echt niet dat dat niet kan het is al zovaak gebeurt. iemand ideen waardoor ze minder snel gaat eten??
mAnDyXX schreef:wij moeten daar na toe voor onze TL top

mAnDyXX schreef:een liksteen heeft ze wel maar die staat nu nog even op de grond is wel een goed idee die in de voerbak te zetten zou ik is gaan doen!
Verder lisa ja het zou wel kunnen alleen denk ik niet dat de stal eigenaar dat echt wil gaan doen want het duurt wel lang
LieZ_Horses schreef:Nog 3 pagina's te gaan.
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:wij moeten daar na toe voor onze TL top
Sorry, wat is TL top?
mAnDyXX schreef:je moet een vakkenpaket zeg maar sammenstellen daarnaast moeten wij ook een TL top kiezen
dat is zeg maar zoiets wat je na deze school wilt/kan gaan doen.
Wanneer moet je dan weten wat je voor opleiding wil gaan doen?
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:je moet een vakkenpaket zeg maar sammenstellen daarnaast moeten wij ook een TL top kiezen
dat is zeg maar zoiets wat je na deze school wilt/kan gaan doen.
AhaWanneer moet je dan weten wat je voor opleiding wil gaan doen?
He bah, de winkels zijn al dicht en ik heb zo'n zin in chips... vergeten te halen
Dat wist ik niet!