Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:straks ga ik ook weer hard
meelen schreef:Wat er bij ons in de buurt nou weer was...........
Ben ik lekker in de tuin aan het werk, hoor ik ambulance en politie. Later kwam de trauma laag over, dus ik denk, ff op de pc kijken waar die heen gaat. Bleek bij de artsenpraktijk te moeten zijn. Wij ff kijken, traumaheli op het grasveld een paar politieauto's (stuk of 5) en twee ambulances. Politie bij de dokter voor de deur, mocht niemand in. Maar wat er nou was...........geen idee. Ben niet gebleven om de trauma weer op te zien stijgen, dus weet ook niet of er iemand mee moest.
meelen schreef:Wat er bij ons in de buurt nou weer was...........
Ben ik lekker in de tuin aan het werk, hoor ik ambulance en politie. Later kwam de trauma laag over, dus ik denk, ff op de pc kijken waar die heen gaat. Bleek bij de artsenpraktijk te moeten zijn. Wij ff kijken, traumaheli op het grasveld een paar politieauto's (stuk of 5) en twee ambulances. Politie bij de dokter voor de deur, mocht niemand in. Maar wat er nou was...........geen idee. Ben niet gebleven om de trauma weer op te zien stijgen, dus weet ook niet of er iemand mee moest.

meelen schreef:Hahaha, ik vind dat gewoon mooi zo'n helie vlak voor je snufferd. Is ook een raar gezicht zo'n ding op het grasveld of op straat.
(en ik ben ook wel een beetje nieuwschierig ja)
Jammer dat ik er niet was op dat moment voor de post. Het restje van mijn wijk staat altijd bij de dokter, als het niet in 1x mee kan.
winnitou schreef:meelen schreef:Hahaha, ik vind dat gewoon mooi zo'n helie vlak voor je snufferd. Is ook een raar gezicht zo'n ding op het grasveld of op straat.
(en ik ben ook wel een beetje nieuwschierig ja)
Jammer dat ik er niet was op dat moment voor de post. Het restje van mijn wijk staat altijd bij de dokter, als het niet in 1x mee kan.
Ben (tijdens mijn werkzame leven) heel vaak op het heliplatvorm van het VUMC wezen kijken, mocht nog steeds een keer mee vliegen om te tanken op Schiphol maar is er jammer genoeg nooit van gekomen. Had het altijd te druk met werken, totdat ik stopte en niet meer op het heliplatvorm kom.
)
Hackie schreef:Nee hoor, het was een leuke foto van Bonaire, dus no worries

winnitou schreef:Ben (tijdens mijn werkzame leven) heel vaak op het heliplatvorm van het VUMC wezen kijken, mocht nog steeds een keer mee vliegen om te tanken op Schiphol maar is er jammer genoeg nooit van gekomen. Had het altijd te druk met werken, totdat ik stopte en niet meer op het heliplatvorm kom.
meelen schreef:winnitou schreef:Ben (tijdens mijn werkzame leven) heel vaak op het heliplatvorm van het VUMC wezen kijken, mocht nog steeds een keer mee vliegen om te tanken op Schiphol maar is er jammer genoeg nooit van gekomen. Had het altijd te druk met werken, totdat ik stopte en niet meer op het heliplatvorm kom.
Jammer dat je er geen tijd voor hebt gehad, zou mij ook wel eens leuk lijken om mee te mogen in een heli.
ATE schreef:ik ga bed zoeken bokte verder doeiiiiiiiii

meelen schreef:En nu lig je nog niet zie ik.
ATE schreef:ik heb wel gevlogen met een heli samen met mijn pa in brazielie boven de watervallen super was het echt heel mooi

. 
Yinari schreef:Nog bijzonderheden op de manege?