Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Graceful schreef:@ [***], Whis stond gistermiddag nog wel lekker te grazen, ze leek toen nog weinig last te hebben. Grace had weinig last, beetje stijf meer niet eigenlijk. Ze was zelfs goed gemutst!
Gelukkig dat zij er niet zo heel veel last van heeft, een aantal paardjes zijn er echt ook helemaal niet lekker van. Rieneke zag Whis ook al ff grazen, alleen toen ik haar uit de wei haalde stond ze te suffen. Ik denk dat dat haar niet goed heeft gedaan. Als ze lekker blijft grazen blijft het tenminste in beweging. Vandaar dat ik haar gisteren avond ook weer terug op de wei heb gezet, toen ging ze alweer meteen grazen. Toch ga ik vandaag ff een half uurtje eerder weg van mn werk om wat vroeger naar Whis te kunnen
IJp schreef:Ik mis gewoon een paar mensen: Anouk, Suus, San waar zijn ze allemaal?
. Ik zit dus weer fijn alleen en heb alleen maar cut klussen te doen
. Ik had het ook kunnen weten want vanmorgen toen ik de krant opensloeg stond als eerste regel bij mijn horoscoop: "Vandaag wordt een negatieve dag" fijn ook om zo wakker te worden.KimLittle schreef:Goedemorgen iedereen!!
Ik wil de dag graag meteen beginnen met mijn dank uit te brengen aan Mevr. M. Slomp: Zij heeft ervoor gezorgd dat ik gisteravond onder het goede gezelschap van minimaal twee grooms ben geweest... CONTINU. Gelukkig dat mijn 'nieuwe maatjes' ook kunnen vlechten en mij zo nog een beetje hebben geholpen ipv. mij enkel nors aanstaren en al mijn bewegingen te volgen. Bedankt dus. Echt leuk. Heeel gezellig.
marjolijn81 schreef:@San...maar de zon schijnt
! Het maakt mij verder ook allemaal niet meer uit, ik vind het alleen zo verbazend hoe vaak mensen zich ziek melden
.
Dus maak je maar geen zorgen!