stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:22

Pris, jij ook nog een lekker buitenritje gemaakt met je fiets?? Zag je over het fietspad heen crossen :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:22

Astu!! Gewoon vaker doen! Is het veels te leuk voor :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:24

Jaaa.. Heb je helemaal gelijk in!

Heb de foto op je prikbord geplaatst :j

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:25

O, dan gaat ik even kijken! :D Eens zien hoe fotogeniek wij in het zonnetje zijn 8-)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:30

Wat sta ik er weer ubersexy op :+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:30

Heb in mijn rechterbovenarm het gevoel alsof ik ingeënt ben :? Geen idee waar die 'spierpijn' vandaan komt :o?

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:36

Haha, jaaa! Heb hard mogen fietsen achter de pony aan :').

Morgen de les met Eefje in om 18.45/19.15, staat ook op de kalender :).
Vandaag eerst maar is m'n intake door staan :) Vandaag.. Dus ik zal me best doen, met de hoop aangenomen te worden uiteindelijk :')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:37

ik heb morgen les van 12.30 tot 13.00 staat op de kalender nog van 12.00 -12.45

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 16:54

Olympia schreef:
Ik ben Andrea errug dankbaar!!! :D

We samen naar buiten zijn gegaan en zit nu nog heerlijk na te genieten van het ritje!

COOLLLLLLL

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 16:56

Vandaag heb ik les gehad en het ging zo fijn.
Ik had zelf nog niet eerder gereden in deze situatie en had meer last van het 'opgesloten' gevoel bij de donkere omheining dan mijn pony. Best grappig.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:59

Priszz schreef:
Ha
Morgen de les met Eefje in om 18.45/19.15, staat ook op de kalender :).

Toch niet van Roelof he????? Ik heb me ook aangemeld voor zn vrijdagavondgroep in wording, maar dan is ie me blijkbaar vergeten :\ En dat mag niet, want werd vandaag gebeld dat EINDELIJK mn springsingeltje binnen is!! *\o/* Wel 2 weken te laat, maar goed... aanhouder wint :Y)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:03

Vanmiddag mn intro-gesprek gehad op mn stage voor fase 2. Moet mn POP zo'n beetje herschrijven :') dan nog een verslag van het gesprek zelf en om deze fase maar direct goed te beginnen wilde ik de klinische les die we vanochtend hebben gekregen uitwerken. Dit weekend dus 3 verslagen te doen. Komt echt precies goed uit met die wedstrijd komende zondag +:)+ Kost ook weer zo lekker veel tijd xD Ach jaaaa... we overleven het allemaal wel.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 17:07

AndreaB schreef:
Vanmiddag mn intro-gesprek gehad op mn stage voor fase 2. Moet mn POP zo'n beetje herschrijven :') dan nog een verslag van het gesprek zelf en om deze fase maar direct goed te beginnen wilde ik de klinische les die we vanochtend hebben gekregen uitwerken. Dit weekend dus 3 verslagen te doen. Komt echt precies goed uit met die wedstrijd komende zondag +:)+ Kost ook weer zo lekker veel tijd xD Ach jaaaa... we overleven het allemaal wel.

o das pech, nou gelukkig is het niet zo heel mooi weer nu

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 17:08

Ik ben heel hard aan het AFTELLEN
morgen richting wedstrijd terrein.
Heb er zo'n zin in
Ben benieuwd hoe WW het gaat doen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 19:23

vandaag 2 startpassen binnen gekregen.
Weer een dikkere knip op zak (waar moet je ze anders laten?)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 19:58

paar foto's uit de les van gisteravond
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 07:53

En toen was het vrijdag
Jippy

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 08:07

Veel plezier op wedstrijd dit weekend! Ik heb nog geen startpas gezien. Ga zo de stapel post maar eens doorspeuren. Heb zo'n vermoeden dat het wel handig is om te hebben voor die wedstrijd zondag :P

Gisteren was N. op m'n knollie aan het rijden en toen viel het me ineens op dat mn zadel klappert :? Hij is verdorrie door 2 verschillende zadelmakers nagekeken en de laatste nog niet eens zo gek lang geleden. En door BEIDEN is dat zadel gewoon goedgekeurd!!!!! Ben er in ieder geval van overtuigd dat dat zadel nu echt de deur uit gaat! Moet alleen heel even wachten op centjes voordat ik ook echt actie kan ondernemen :n Maar denk nu wel te weten waar die tactfout toch vandaan komt ;-)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 09:22

Hoelaat moet ik zondag op stal zijn? :).

Haha, volgends mij was gister niet iedereen blij met de super pony Stefano :'). Hij vermaakte zich erg met z'n trofee. Geen idee hoe ie der aan kwam, maar het was een grappig gezicht om hem met het zeil in z'n mond door de bak te zien galopperen :) haha. Denk niet dat iedereen het zo leuk vond maarjaa.. :o Kon der niks aan doen.

Oef, ben echt benieuwd of ik aangenomen word, hoor het binnen twee weken als het goed is

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 10:23

Ik geloof dat we om 9.15 uur vertrekken van stal :O We hebben 3 kwartier uitgetrokken voor de rit naar daar en dan 30 minuutjes losrijden.

hihi ja ik stond bij de bak te kijken hoe N. knollie aan het rijden was, toen ik ineens een ander paard door de bak heen zag vliegen. Viel me iets later pas op dat hij aan het spelen was met een stuk zeil :P Vond het op zich ook wel grappig om te zien :o De mensen die aan het rijden waren geloof ik alleen niet zo. Paarden stonden ineens allemaal op hoogspanning.

Zo ff langs dr Mr.Ed om die singel op te halen en dan een lesje rijden met het paardje. Daarna geloof ik direct weer door richting mn bedje, want ondanks dat ik kon "uitslapen" ben ik echt nog vreselijk moe :Z

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 13:17

Zo dat was eventjes terug dat ik gereageerd heb. Bedankt voor de info over Zeeuw iig. Ik ga het aanbod van Flurk even kijken maar ik denk dat ik toch gewoon bij Verboon blijf staan.

Vandaag kwam de DA kijken naar mijn paardenbeest. Z'n mest was goed, z'n bloed was goed ( moet alleen de uitslag van Utrecht nog krijgen ), z'n bult bij koker was minder.. dat is een huidtumor wat gelukkig niet kwaadaardig is en vaker bij schimmels voorkomt, gebit nogmaals goed laten nakijken want hij loopt weer propjes te kauwen. Heb een vitaminestoot gekregen en wat voor zijn darmen. Ben benieuwd. Hoefjes vandaag ook weer gedaan.

Nou spannend jullie wedstrijden zijn bijna! En die zadels word je toch gek van!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 14:28

Was me even ontgaan dat het met jouw paardje niet zo lekker ging. Gaat het weer de goede kant op?

Hoorde trouwens van mn instructrice dat jij een nieuw zadel wil aanschaffen bij het Drunens Ruiterhuis. Nu had ik toevallig dezelfde gedachte en had ze toevallig deze morgen gemaild om meer informatie aan te vragen. Misschien kunnen we het combineren??

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:31

Hopelijk helpt een nieuw zadel ook al Zip :j

Zoo nu maar weer rennen naar werk, ga kijken of ik morgen middag nog wat eerder weg kan, zodat ik wat meer tijd en rust heb, ben echt bekaf nu.. :=

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:38

Haha, ik wilde zeggen dat je wel een keer mijn zadel kon passen, maar ik denk dat mijn zadel te groot is (van m'n oude paardje) die had echt een enorme schoft :'). Haha. Maar helaas ben ik stiekem nog verliefd op het zadel, ookal gebruik ik het niet meer aangezien het voor eef & steef te groot is :(. Heb het nog wel een tijdje als 'wandel' zadel gebruikt om Eef der aan te laten wennen in het begin :).

Oohh, jullie pakken vroeg uit :'). Dat word een vroege zondag voor me :') haha. Hmmm... Als ik rond half 9 op stal kan zijn, kan ik ook nog ff m'n eigen knollies aandacht geven voordat ik op de fiets met jullie mee ga :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:39

Ik wil rond 8 uur op stal zijn zondag... *GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*