oja dan nog 2 wedstrijddekjes!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMarloess schreef:Marieke, jij hebt tenminste een springzadel! Ik moet de springlessen en crosstrainingen met een dressuurzadel zien te overleven
Faya__ schreef:Lisa dan is het waarschijnlijk toch niet zo handig om bij elkaar te gaan, Faya reageert daar super erg op en doet soms (niet zo vaak gelukkig) hetzelfde en meestal ga ik dan vliegen dus tja
DewiRox schreef:Ik ga waarschijnlijk niet mee op buitenrit, aangezien ik niet zo'n zin heb in gedoe. Als Annie er namelijk vandoor gaat (weet natuurlijk niet of dat gebeurd) dan kan ik haar met geen mogelijkheid meer houden en ik heb geen zin in ongelukken. Het is heel leuk om het bos in te gaan en Annie is over het algemeen heel braaf in het bos, maar ik ga dan wel liever gewoon met een klein groepje waarvan ik de paarden ken zeg maar. En ik ga het toch niet missen als ik niet mee ga. Met de pony ging ik wel altijd en het was altijd best wel een gedoe, veel die het toch spannend vinden en blabla, en ik heb gewoon liever niet dat er iets gebeurd.
Queelens schreef:Zowiezo peri loopt knoerhard vergeleken met andere paarden (denk dat jullie daar nog van gaan staan te kijken hoe hard hij uitstapt!)
DewiRox schreef:Ja of we moeten zorgen dat we samen kunnen Mariek, dan gaan wij voorop en mogen we misschien vooruit. Annie stapt namelijk ook heel hard (wat wil je als je 1,75m ben) en ook graag voorop. Maar dat zien we nog wel, ik denk namelijk niet dat het mag want ze willen dat je bij de groep blijft.
Faya__ schreef:Queelens schreef:Zowiezo peri loopt knoerhard vergeleken met andere paarden (denk dat jullie daar nog van gaan staan te kijken hoe hard hij uitstapt!)
Haha zag het al een beetje op je filmpje, Faya gaat ook echt hard, in de groepslessen wordt ik er echt helemaal gek van, vooral in stap met uitstappen idd.