Mooie zonsopkomst ook zo! Lijkt me inderdaad genieten! Ook lekker rustig! Enige wat nog mooier zou zijn is echt helemaal alleen rijden .
Dorien66
Geplaatst: 28-09-15 09:19
evdpanne schreef:
Mooie zonsopkomst ook zo! Lijkt me inderdaad genieten! Ook lekker rustig! Enige wat nog mooier zou zijn is echt helemaal alleen rijden .
Wat let je?
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-15 10:23
Kom vanuit Hellevoetsluis niet meer daar op strand . Rij nu wel is helemaal alleen in de Bernisse, maar dat is minder leuk dan helemaal alleen op strand . Heb toen ik nog in Noordwijk wel vaker ritten gehad ook met zonsondergang dat ik echt helemaal alleen was. Heerlijk was dat! Gewoon genieten van pony, het mooie uitzicht en de wind in mn haren . En met hard zand dat mooie geluid van de hoeven op het zand als je galopje doet.
Hopen dat hij rustig wordt buiten! Dus Gijs moet maar veel op stap met hem! Gaat dat goed?
Gave foto's, Milou, heerlijk zo vroeg en nog rustig buiten! Moet wel lekker ritje geweest zijn met zo'n pony en zulke omstandigheden!
En ik rijd idd bitloos en met bit op Mazzel. Mazzel is heel goed op stem, dus zowel met als zonder bit is dat erg fijn! Maar ja, Mazzel is Mazzel niet, als hij af en toe niet flink dwars is. Dan merk je goed het verschil. Op bit kan je hem dan net wat feller door pakken en stelling houden en begrenzen aan de voorkant, bitloos gooit hij nog makkelijker zijn hals erop en gaat door je teugelhulpen heen. Ook rem met bit is wat scherper. Voordeel van bitloos, vind ik, dat ik dan meer op mijn benen en zit moet rijden. Alleen in gevalletje dwarze mazzel haalt dat ook minder uit. Dressuur kan met beide, dat doe ik vaak langs de weg op rustige stukjes, beetje stelling, wat wijken, overgangen, halthouden. Met bit is soms net ff makkelijker doorvragen of sneller/scherper terugvragen. Maar ik vind beide veilig genoeg om mee naar buiten te gaan op Mazzel. Met Amor heb ik in de bak wel bitloos gereden, dat laat hij goed toe, zowel met als zonder bit een tankje en doordrammen. Buiten gaat daar pessoabit.
Zo weer eens wat geantwoord. Ik lees veel mee op mijn telefoon, maar typt niet lekker, dus antwoord dan weinig.
Goede reis gehad? Hier natuur mooi, steden smoezelig en héél druk qua verkeer. Benjamin van de groep door afzeggingen (rest tussen 50 en 55), maar wel gezellig. Wandelingen mooi en soms beetje pittig qua klimmen, ondertussen al over de helft, gaat hard! Ow, en internet/Wi-Fi is hier echt crap!
antoinetje
Geplaatst: 10-10-15 18:02
Prima!! Klinkt als een lekkere relaxte vakantie Milou precies wat je nodig had toch?