Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Heb geen zin maar moet ff wat in huis doen,starks nog ff onder de zonnebank en morgen naar Marienheem.Raalte voor NK western dus dan ben ik er niet.
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Heb geen zin maar moet ff wat in huis doen,starks nog ff onder de zonnebank en morgen naar Marienheem.Raalte voor NK western dus dan ben ik er niet.
leuk hoor. leuke zweer altijd. vooal reinig is leuk. bij een goede proef en stop gaat het publiek helemaal mee. dat is leuk.
en wat echt gaaf is om te zien is cutting. weet niet of dat er dan is. en of dat in nederland nog mag. maar wel ontzettend gaaf.
Shenavallie schreef:winnitou schreef:vanmorgen toch even bij de huisarts langsgeweest, mijn tenen kon ik bijna niet bewegen en is ontzettend pijnlijk. De huisarts heeft natuurlijk lekker zitten trekken en duwen (hij deed wel voorzichtig maar het was toch behoorlijk pijnlijk.) Huisarts dacht aan een fractuur van middenvoetsbeentje, moest dus door naar de Rontgen. Heb een poos moeten wachten maar uiteindelijk mocht mijn voet op de foto, en daar was geen breuk op te zien.
ondertussen wordt mijn voet maar blauwer (en de pijn erger).
Heb vandaag tussendoor wel gewerkt, kan gelukkig autorijden, alhoewel dat ook niet echt fijn is maar is wel te doen.
Waarschijnlijk een zenuw geraakt, dan is de pijn erger. Bij breken is de pijn beduidend minder, hoewel ook zeer pijnlijk.
??
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:@ Nicole: Ik neem vandaag een extra regenjas voor je mee, mocht het op de terugweg onverhoopt gaan regenen! Hoef je daar niet mee te zeulen!
Als het doorgaat kan ik hem dan volgende week aan hahahha.Jammer dat je nu een kreupel paard hebt.Had er zin in hoor
Maar, volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen, ha ha!