Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Vind het ook wel even lekker één paard. Scheelt van het zomer een hoop tijd want vind het veelste gezellig om met vriendinnetjes te gaan winkelen, terrasje pakken en te zonnen
. Daar had ik amper meer tijd voor.
.
JorisDy schreef:Top Anne!
Pff ben vandaag weer van Joris gevallen
foutje,
ladypaard schreef:JorisDy schreef:Top Anne!
Pff ben vandaag weer van Joris gevallen![]()
Ik vrijdag van maya (en Anne zij nog zo doet het nou niet), ik wilde graag nog even een sprongetje maken, maar maya was goed enthousiast, en dacht dat het wel leuk was om vanaf het drafbalkje te springen, dus kwam neer op een meter te vroeg en een meter hoog, En ik in m'n spijkerbroekje en gladde schoenen vloog ergens door de lucht, en kwam zonder paard neerfoutje,
Heb net een hele leuke master gezien voor volgend jaar, maar is in Londen, weet niet zo goed of ik dat wel durf
en wat dan met lady??
Sunrise_ schreef:ladypaard schreef:
Heb net een hele leuke master gezien voor volgend jaar, maar is in Londen, weet niet zo goed of ik dat wel durf
en wat dan met lady??
Ik zeg: DOEN!!![]()
En Londen is zooo dichtbij, als het niet goed bevalt ben je binnen no time weer terug.
ladypaard schreef:probleem is dat ik vreselijk in de stress kan schieten als iets onbekend is,
+ ik heb mijn twijfels over mijn niveau van engels. je moet een toelatingstest doen, maar ik klap op dat soort momenten dicht,
Is toch leuk?
__Nathalie__ schreef:moet je nog lang dan manon?
Ik ben toen ook gewisseld van opleiding, was een goede keuze.
Ik kan me momenteel amper bewegen :S heb al vanaf zaterdag ochtend weer rugpijn maar sinds gister is het helemaal erg.
Gisteravond even langs me opa gegaan die is chiropracter die heeft even gevoeld want voelde een bult op mn ruggegraat. Zit er een wervel scheef. Hij heeft m even uitgeprikt met een naaltje, vet pijnlijk![]()
nou gaat ie me van de week kraken om m recht te zetten.![]()
snap er niks van want heb helemaal niks gedaan, ben niet gevallen heb niks zwaars getilt
.
.
. En zou ook nog 2 jaar moeten.