xan schreef:Een vervanger voor Chocola. Chocola komt niet voor in het SB Boek..............HELAASLIQUITA schreef:Oeps...verslik me net heftig in een minneola
Is dat iets met chocola ?????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Een vervanger voor Chocola. Chocola komt niet voor in het SB Boek..............HELAASLIQUITA schreef:Oeps...verslik me net heftig in een minneola
ATE schreef:We hebben uiteindelijk niet tegen elkaar gebokst...we hebben alleen ge-fit, hihi.heb je erik verslagen met boksen ?
LIQUITA schreef:xan schreef:Een vervanger voor Chocola. Chocola komt niet voor in het SB Boek..............HELAAS
xan schreef:LIQUITA schreef:Nee, nog 4 Veldt Schatjes online
We laten je niet alleen hoor
LIQUITA schreef:ATE schreef:We hebben uiteindelijk niet tegen elkaar gebokst...we hebben alleen ge-fit, hihi.heb je erik verslagen met boksen ?
LIQUITA schreef:xan schreef:Een vervanger voor Chocola. Chocola komt niet voor in het SB Boek..............HELAAS
ATE schreef:JAAAAAHis dat lekker ???

ATE schreef:Nee hoor, in de huiskamer........Whahahahaha.LIQUITA schreef:We hebben uiteindelijk niet tegen elkaar gebokst...we hebben alleen ge-fit, hihi.
op de fit of ergens anders![]()
xan schreef:Wie van jullie heeft er geschaatst ?????
xan schreef:Nee, ik heb geen schaatsen meer en...........ik durf niet zo goedWie van jullie heeft er geschaatst ?????

ATE schreef:xan schreef:Wie van jullie heeft er geschaatst ?????
nee daar waag ik me niet aan
xan schreef:LIQUITA schreef:Oeps...verslik me net heftig in een minneola

LIQUITA schreef:Ik heb de eerste foto's binnen van Nicole1995
xan schreef:Voorlopig blijft het nog wel even vriezen, m.n. in de nacht.Ik ook nog niet, maar zonet met het priksleëen was het toch wel weer leuk op het ijs.
Toch in het weekend maar weer eens de noren opzoeken.

LIQUITA schreef:Incognito en Tytje hebben het druk met lezen, denk ik.
xan schreef:Incognito en Winnitou zijn aan het bijlezen.![]()
![]()
incognito schreef:xan schreef:Incognito en Winnitou zijn aan het bijlezen.![]()
![]()
![]()
![]()
ATE schreef:Whaaa, gaat de 1e weg?gelukkig moet ik werken zaterdag hahahahaha en zondag rijden op ate en dan krijg ik de mensen om een pup te halen heb dus goed exuus om niet te schaatsen
welke?
moet ik nog afscheid nemen?