Maar ik bedoelde meer dat de buitenkant hetzelfde is.
Ik geloof best dat die pikeurs lekkerder zitten voor dat geld zou dat wel moeten...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jane_ schreef:Ja er kan wel verschil in zitten met het lekkere
Maar ik bedoelde meer dat de buitenkant hetzelfde is.
Ik geloof best dat die pikeurs lekkerder zitten voor dat geld zou dat wel moeten...
dat lijkt mij ook.. En ook wat minder zweten dan die HH's...
Iriis_ schreef:Woww, weer een nieuwe pagina!![]()
Nog één dames, dan hebben we der geneog voor vandaag!

Iriis_ schreef:Jaaadat lijkt mij ook.. En ook wat minder zweten dan die HH's...
dacht dat het aan mij lag.. .menn wat zweten die HH caps zeg!! Jane_ schreef:Najaa.. ik ga maar naar stal.. opruimen enzo..
In me nieuwe oranje jas..
DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Jaaadat lijkt mij ook.. En ook wat minder zweten dan die HH's...
dacht dat het aan mij lag.. .menn wat zweten die HH caps zeg!!
. Ik heb er een van horka, bevalt prima, maar zou toch eigenlijk wel een andere willen hebben
. Die van pikeur vind ik niet heel mooi om eerlijk te zijn. Maar Melissa, waarom had je nou een rotdag gehad dan?
, iedereen naar de paarden oid?

Iriis_ schreef:Profiel is af af af af!

, zelfs een paardengedeelte, maar ik weet niet in wat voor stijl etc. dus dan kan ik elke keer een nieuw profiel gaan maken.
(dat ik donderdag gewoon wéér een nieuwe maak
) Emmaa_ schreef:Je profiel is leuk Iris!
Ik wil ook weer een nieuwe, zelfs een paardengedeelte, maar ik weet niet in wat voor stijl etc. dus dan kan ik elke keer een nieuw profiel gaan maken.
Ik heb ook niet echt leuke foto's van mezelf, dus een gedeelte van mij is niet zo leuk. Ik ga donderdag foto's maken van Touch, dus dan zal Lauu ook wel wat foto's van ons samen maken voor mijn persoonlijke gedeelte
Emmaa_ schreef:Zal ik wachten op donderdag of gewoon alvast een nieuw profiel maken?(dat ik donderdag gewoon wéér een nieuwe maak
)
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Zal ik wachten op donderdag of gewoon alvast een nieuw profiel maken?(dat ik donderdag gewoon wéér een nieuwe maak
)
Je kan der donderdag toch ook nog een stuk bij maken?
Iriis_ schreef:Echt ranzig gewoon.. Heb iedere keer een natte kop als ik hem gereden!