Leuk Lenie! Ik ga gewoon lekker een weekje naar de camping, en dan in de herfstvakantie wel weer naar Curacao. Haha. Noes, ik kan Viola morgen wel binnen zetten. Ga morgen wel naar 't meertje maar ben dan in de buurt!
Ineke2
Geplaatst: 01-07-10 20:30
Oke nedelandse grammatica ben ik ook niet zo'n ster in. Vera wel, dus gewoon naar haar pb'en als je met een vraag zit Zo op die leeftijd mocht ik niet alleen (met vrienden) weg hoor, wel leuk! Veel plezier alvast!
Diploma uitreiking was leuk, heb ook nog cadeautjes gehad van mijn werk (ik was samen met nog 2 andere collega's geslaagd en de financiëel directeur was er en nog een andere collega) echt super leuk, want ik werk daar vandaag precies 1 maand pas
En eerder deze week heb ik ook al een enorme bos bloemen gehad van het bedrijf. (andere 2 natuurlijk ook!) Werd er helemaal verlegen van
Bij onze stallen is het het lekker koel ik weet niet of er wind op het land zal staan maarja moet zoiezo gaan ontsmetten ivm rotstraal en de box leegscheppen enz Ik hoop dat er niet zoveel dazen zijn
Ineke2
Geplaatst: 02-07-10 07:16
Levi staat op een land met een schuilstal dus hij kan zelf kiezen
Banjer staat op het land nu... lekker in het windje... en in het "bassin" is het redelijk koel.... (vergelijkbaar met een droog zwembad... een soort kuil op gelijke hoogte met het weiland, "afgezet" met "heuvels"... ik zal er dalijk wel een foto van maken
En nu ga ik Nikita uitlaten, want het is hier nog enigszins te doen qua temperatuur... die kleine heeft er ook zoveel last van...