linda2008 schreef:zo dat noem ik nog eens sportief, vanuit amersfoort fietsen naar austerlitz! best een stuk volgens mij...
Jups..

NIEUWE PAGIINAA

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:zo dat noem ik nog eens sportief, vanuit amersfoort fietsen naar austerlitz! best een stuk volgens mij...
nickyforever schreef:lieziej schreef:
Jaaaa! Dan schuiven we max door
Is goed elize mag Angelique dan wel eerst en jaartje bijrijdester worden dan heeft ze haar op proef.
Danny gaat zondag meedoen op jack met springen
Jimb0o schreef:lieziej schreef:
Ik heb morgen nog 3 uur les, en 1 tussen uur en 2 uur gym, en dan heb ik de les van vrijdag al vandaag gedaan, dus ben ik vrijdag vrij![]()
Ik ga dan vrijdag ochtend naar de manege fietsenpoedersuiker kou. en dan kan ik nog nét ff rijden voor de vakantie
Whaaaa bijna iedereen in het wintersporttopic gaat ook al weg deze vakantie, kan echt niet wachten tot de krokus-vakantieGa je trouwens skieën of snowboarden?
Citaat:Heb nu ook holliday
Ik mag helaas niet snowboarden omdat ik dan het tempo van de groep ophou, aangezien we best wel een tempo hebben
Ooit wil ik nog wel heel graag leren boarden, denk dat het dan het leukste is met vriendinnen die het ook niet kunnen
JimBeer schreef:Citaat:Heb nu ook holliday
Ik mag helaas niet snowboarden omdat ik dan het tempo van de groep ophou, aangezien we best wel een tempo hebben
Ooit wil ik nog wel heel graag leren boarden, denk dat het dan het leukste is met vriendinnen die het ook niet kunnen
Ja zoiets heb ik ook wel eens, van ik zou het wel graag willen leren, maar dan met een groep vriendinnen ofzo, vind het alleen wel weer balen om dan als een anfängertje op de babypiste de hele dag op je bips te zitten
JimBeer schreef:Citaat:Heb nu ook holliday
Ja zoiets heb ik ook wel eens, van ik zou het wel graag willen leren, maar dan met een groep vriendinnen ofzo, vind het alleen wel weer balen om dan als een anfängertje op de babypiste de hele dag op je bips te zitten
Nathaliia schreef:ehm... ik weet het nog niet, ik zal even kijkenhoelaat moet u?
JimBeer schreef:wanneer springen? zondag staat ze al ingeschreven voor kerstspringen of bedoel je dat niet?
lieziej schreef:Guys, fietsen naar de manege is slecht voor je... Ik fiets dan langs de Hypostyle, en daar MOET ik stoppen! mijn benen fietsen dan gewoon niet meer!
En tja, aangezien de dekjes niet heel goedkoop waren, MOEST ik wel een bruin beschermingssetje kleur Acorn meenemen!
Nathaliia schreef:Vanavond tarzaaaaaaaaaaan!![]()
Maar Liz, ik denk dat ik morgen wel een paar foto's kom maken