Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Enige schermutselingen zijn voorkomen door tijdig ingrijpen...
Ik heb nu wel echt de zieligste poownie ter wereld, ze kan haar nek nog maar moeilijk bewegen en heeft echt haar zieligste gezichtsuitdrukking uit de kast gehaald
Hopelijk gaat het vandaag iets beter. KimLittle schreef:Goedemorgen iedereen!!
Ik wil de dag graag meteen beginnen met mijn dank uit te brengen aan Mevr. M. Slomp: Zij heeft ervoor gezorgd dat ik gisteravond onder het goede gezelschap van minimaal twee grooms ben geweest... CONTINU. Gelukkig dat mijn 'nieuwe maatjes' ook kunnen vlechten en mij zo nog een beetje hebben geholpen ipv. mij enkel nors aanstaren en al mijn bewegingen te volgen. Bedankt dus. Echt leuk. Heeel gezellig.
KimLittle schreef:Goedemorgen iedereen!!
Ik wil de dag graag meteen beginnen met mijn dank uit te brengen aan Mevr. M. Slomp: Zij heeft ervoor gezorgd dat ik gisteravond onder het goede gezelschap van minimaal twee grooms ben geweest... CONTINU. Gelukkig dat mijn 'nieuwe maatjes' ook kunnen vlechten en mij zo nog een beetje hebben geholpen ipv. mij enkel nors aanstaren en al mijn bewegingen te volgen. Bedankt dus. Echt leuk. Heeel gezellig.
Dat word stilltjes na het weekend! Alvast allebei heel veel plezier, lekker genieten van het mooie weer
dus kan ik gewoon weg.