madelon31 schreef:Ja ga mee op bizje dan hoeft nous het niet te doen smiddags.
We gaan alleen maar een rengalopje doen en een kleine race op het fietspad meer niet![]()
Hahaha.. jij bent slechttttttttttttttttttttttttttt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:Ja ga mee op bizje dan hoeft nous het niet te doen smiddags.
We gaan alleen maar een rengalopje doen en een kleine race op het fietspad meer niet![]()
Falli schreef:Op dat lieve beest op 4 benen natuurlijk!! En dan bedoel ik Biz.. en niet devil!
Binar schreef:Falli schreef:Op dat lieve beest op 4 benen natuurlijk!! En dan bedoel ik Biz.. en niet devil!
John moet maar mee met Diddle of Ko, want dinsdag is Biz al uitbesteed
madelon31 schreef:diddle is niet goed daar is hij te groot voor fallie...gewoon op ko dat gaat best goed. en we houden wel rekening met zijn schema 6x 4 min draven toch?? en een klein galopje van een half uurtje toch??![]()
![]()
![]()
AnitaJoeri schreef:Johnnie ga dinsdag maar op Joepi mee dan heb je in iedergeval met de rengalop al gewonnen haha
En ik heb nieuwe roddel stuur je pb
AnitaJoeri schreef:Johnnie ga dinsdag maar op Joepi mee dan heb je in iedergeval met de rengalop al gewonnen haha
madelon31 schreef:AnitaJoeri schreef:Johnnie ga dinsdag maar op Joepi mee dan heb je in iedergeval met de rengalop al gewonnen haha
Ik wil ook nieuwe roddel via pb......
madelon31 schreef:AnitaJoeri schreef:Johnnie ga dinsdag maar op Joepi mee dan heb je in iedergeval met de rengalop al gewonnen haha
Ik wil ook nieuwe roddel via pb......
madelon31 schreef:ik zie niks hihi
Jetta schreef:John, denk aan het hooi, hè? Anders spuit het straks zijn stal uit!