Met de hond heb ik destijds 1,5 uur door het mulle zand heen geploeterd eer ik weer op de goede weg zat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met de hond heb ik destijds 1,5 uur door het mulle zand heen geploeterd eer ik weer op de goede weg zat
Maar het is er 5 min fietsen vandaan.
Vind de sfeer daar niet zo denderend en qua training biedt het maar erg weinig ruimte. Tenzij je je paard iedere dag rijdt, maar als je een dag wil longeren gaat dat 's winters van je paddocktijd (3 kwartier) af. Inderdaad ook geen stapmolen wat ik zelf echt perfect vindt en de onbeperkte weidegang voor hengsten is zo onbeperkt geloof ik nog niet. Je moet het hengstenstukje namelijk delen met de paarden van Els en nog een hengst zover ik weet.
Er staan er tenslotte genoeg die het er wel naar de zin hebben.
Ik voel mij hier veilig 
Maandag was ik al moe, gisteren ben ik geloof ik niets eens wakker geworden en vandaag lig ik in de kreukels xD Gelukkig nog maar 1 dag te gaan! AndreaB schreef:Goedemorgen!! Ik ben zooo toe aan weekendMaandag was ik al moe, gisteren ben ik geloof ik niets eens wakker geworden en vandaag lig ik in de kreukels xD Gelukkig nog maar 1 dag te gaan!
Flurk schreef:Is er niemand vandaag hier?
ook geen MEELEZERS?????
chelle_dora schreef:Flurk schreef:Is er niemand vandaag hier?
ook geen MEELEZERS?????
Oh jawel hoor, meelezers genoeg... Maar meelezer heet toch meeLEZER?![]()
Maar goed zal even zwaaien want je zocht gezelschap...![]()
Maarree... als je zo eenzaam bent wil ik best wel vaker posten hoor, maar volgens mij was jij niet gecharmeerd van de buitenstaanders....