Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 01:50

Ik loop stage op het Oostwende college, middelbare school in Bunschoten-Spakenburg :) Hele leuke school maar blijf het een beetje een "eng" dorpje vinden.. Ben Almere en Utrecht gewend en daar heb je totaaaaal niet dat dorpse. In Bunschoten kent zo'n beetje iedereen elkaar en als je daar als outsider komt dan is dat echt heel apart. Zelfs veel van de andere stagiaires daar komen uit het dorp zelf, en dan ben ik er die totaaaaal niet uit de regio komt. Is een heel ander wereldje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 01:51

Kirsten_S schreef:
Emmaa_ schreef:
Het fijnste aan Topshop vind ik trouwens vooral dat ze een hele afdeling hebben speciaal voor lange meiden _/-\o_ Broeken op speciale maten en shirts die dan misschien wel maat 36 zijn, maar wel lang genoeg.. Daar heb ik bij de H&M etc altijd nogal wat moeite mee

Jaa daar kan ik dus weer niks mee hahah. Ik denk wel dat ik heel lang ben, maar helaas :Y)

Hahaha ruilen? Ik ben gek op mijn lange benen maar op sommige momenten wou ik dat ik net iets kleiner was eigenlijk.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:15

Emmaa_ schreef:
Ik loop stage op het Oostwende college, middelbare school in Bunschoten-Spakenburg :) Hele leuke school maar blijf het een beetje een "eng" dorpje vinden.. Ben Almere en Utrecht gewend en daar heb je totaaaaal niet dat dorpse. In Bunschoten kent zo'n beetje iedereen elkaar en als je daar als outsider komt dan is dat echt heel apart. Zelfs veel van de andere stagiaires daar komen uit het dorp zelf, en dan ben ik er die totaaaaal niet uit de regio komt. Is een heel ander wereldje.

ohhh dat is iets minder.. :(

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:42

Kirsten_S schreef:
Voor wie het wil zien een filmpje van springen vanmiddag op ander terrein. Enige wat ik zeg is dat
het niet zo'n goede dag was, les gaat gelukkig veel beter. Achteraf staat het lijntje van de dubbel ook
niet fijn wat een hoop weigeringen gaf.
http://www.youtube.com/watch?v=0xUtmKBA ... e=youtu.be

Wil je er commentaar op of?! :) Voordat ik al wat neer zet, haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:52

Ik heb Aiko vandaag het zadel op gehad... Gewoon puur om even te zien hoe dat haar staat, haha!

Afbeelding

Gisteren helaas weer naar de DA geweest, want de wond vond ik niet mooi. Er zat wat wildvlees op, en dat heeft de DA weg gesneden. Gevolg: Weer in het verband houden en nog paar weken op stal. Zo sneu..... Ze staat nu al 4 weken op stal..... Gelukkig word ze nu wel wat dikker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:04

Ah Mel wat een droppie wordt het zeg! Je ziet echt al zo veel verschil met hoe ze er eerst uit zag! En t zadel staat haar heel chique haha

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:29

Ja ze word nu telkens wat knapper!! Hoop dat ze gauw weer kan lopen, want wil haar ook graag een keer (goed!!!) wassen, want ze is errug vies!

Hoe gaat het nu met jou!?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:18

Melanie_B schreef:
Kirsten_S schreef:
Voor wie het wil zien een filmpje van springen vanmiddag op ander terrein. Enige wat ik zeg is dat
het niet zo'n goede dag was, les gaat gelukkig veel beter. Achteraf staat het lijntje van de dubbel ook
niet fijn wat een hoop weigeringen gaf.
http://www.youtube.com/watch?v=0xUtmKBA ... e=youtu.be

Wil je er commentaar op of?! :) Voordat ik al wat neer zet, haha!

Uh graag als je wat wilt toevoegen na mijn verhaaltje :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:20

Ohh ze ziet er knap uit joh! Die is echt zoveel veranderd al jeetje!
Wel jammer van het wildvlees,effe een tegenvaller dus..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:31

Melanie_B schreef:
Ja ze word nu telkens wat knapper!! Hoop dat ze gauw weer kan lopen, want wil haar ook graag een keer (goed!!!) wassen, want ze is errug vies!

Goed goed :) Lekker bij vriendlief op bezoek, volgende week ergens voor het eerst in een heule lange tijd weer te paard stappen :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 14:09

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:05

Iriis_ schreef:
Oooh zo jammer dat Djerkie hier nog niet aan toe is...... :D [SGW] Oefencross Stal Lozeman te Putten

Misschien iets voor jou Kirsten? Was jij daar al eens geweest?

Ja ken ik, niet de oefencross zelf maar wel les. Ahjoh je kan makkelijk meedoen je kan overal langs gaan en gewoon galloperen. En nemen wat jij wilt.

We kunnen samen gaan als je wilt? Ringo springt ook nog niet alles braaf, gaat meer over het onbekende.terrein . En je hebt echt mini sprongetjes.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:06

Emmaa_ schreef:
Melanie_B schreef:

Goed goed :) Lekker bij vriendlief op bezoek, volgende week ergens voor het eerst in een heule lange tijd weer te paard stappen :D

Oh leuk! In utrecht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:33

Yes in Utrecht! :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:36

En ben jr er al langs geweest :D?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:37

Goede middag :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:10

Kirsten_S schreef:
Iriis_ schreef:
Oooh zo jammer dat Djerkie hier nog niet aan toe is...... :D [SGW] Oefencross Stal Lozeman te Putten

Misschien iets voor jou Kirsten? Was jij daar al eens geweest?

Ja ken ik, niet de oefencross zelf maar wel les. Ahjoh je kan makkelijk meedoen je kan overal langs gaan en gewoon galloperen. En nemen wat jij wilt.

We kunnen samen gaan als je wilt? Ringo springt ook nog niet alles braaf, gaat meer over het onbekende.terrein . En je hebt echt mini sprongetjes.

Jaa opzich is het wel al heel leuke om gewoon op vreemd terrein te rijden natuurlijk.. En die hindernissen zagen er ook niet heel hoog uit. Wat ik alleen wel een beetje spannend vind eraan, is dat je dus helemaal geen les krijgt dan? Toch.. Je gaat helemaal zelfstandig de baan op dacht ik?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:11

Kirsten_S schreef:

Huh waar langs? :P

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:12

Astor schreef:
Goede middag :D

He!! Echt super leuk dat je nog zo veel oude films hebt van jezelf joh! Zie allemaal leuke plaatjes langs komen steeds. Je was echt een scheetje vroeger. Lekker wit blond haar :D Haha (dat had ik ook <<) )

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:14

Haha leuk he! Moet dat nu kijken van de psygoloog dus vandaar :o Voor de verwerking van het verlies van mijn ouders..
Maar kan er gelukkig alleen maar om lachen en kom vooral ook veel de manege en de paarden tegen.
Zo fijn dat mijn ouders ons altijd zoveel gefotografeerd en gefilmd hebben vroeger. Ben ik heel erg blij mee!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:17

Astor schreef:
Haha leuk he! Moet dat nu kijken van de psygoloog dus vandaar :o Voor de verwerking van het verlies van mijn ouders..
Maar kan er gelukkig alleen maar om lachen en kom vooral ook veel de manege en de paarden tegen.
Zo fijn dat mijn ouders ons altijd zoveel gefotografeerd en gefilmd hebben vroeger. Ben ik heel erg blij mee!

Jaa echt super leuk dat je ouders dat gedaan hebben! Wij hebben die filmpjes ook nog wel maar ik zou niet weten hoe/ of ik ze terug kan kijken.

Wel goed dat je naar een psycholoog gaat. Is dat sinds kort of al een tijdje?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:33

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Huh waar langs? :P

Nee. Ik bedoel emma langs het paardje in utrecht haha

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:35

Iriis_ schreef:
Jaa opzich is het wel al heel leuke om gewoon op vreemd terrein te rijden natuurlijk.. En die hindernissen zagen er ook niet heel hoog uit. Wat ik alleen wel een beetje spannend vind eraan, is dat je dus helemaal geen les krijgt dan? Toch.. Je gaat helemaal zelfstandig de baan op dacht ik?

Jaaa je gaat gewoon het parcours af, dat kan achter elkaar met. een ander .je kan gewoon stoppen of volte maken wanneer je wilt. Als je maar kijkt of er niemand achter je aan komt.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:37

Astor schreef:

Jaa dat lijkt me ook heel fijn. Ik heb ook best veel van vroeger. Hoe vind je het om ze te bekijken?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:38

Iris, Heb pas een paar gesprekken gehad dus het is pas sinds kort. :o

Kirsten, Ik vind het super leuk om ze te kijken. Heb vooral veel gelachen om de filmpjes!