Leuke foto's! Echt typisch Faron weer he met die tong dr uit Ze ziet er wel heel sneu uit zo bezopen hoor haha
Mijn oude verzorgpaard Fay is maan+voorpluk loos! Arm peerd, ze heeft exceem en de enige manier om de zalf er goed op te krijgen moest alles dr af omdat niks meer werkte. Ze ziet er nu echt te zielig uit!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-11 21:37
Dankje
@linn ja ze heeft altijd dr tong er uit omdat ze onder een groot deel van r tanden (en kaak) kwijt is.. heeft wss vroeger eens een flinke trap gehad ofzo..
ahw wat sneu ella, heeft ze geen exceemdeken ofzo op dan? pedro heeft zomerexeem, maar met deken, elke dag knoflook en vliegenspray is het redelijk goed te houden.
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 20-12-11 21:39, in het totaal 2 keer bewerkt
Het is een ander soort exceem want ze heeft het nu nog steeds, alleen in dr manen en staart niet in de rest van dr vacht... Ze heeft er ook wel eens een inenting voor gehad wat niet werkte, tig zalfjes die niet werken... Nu gaan ze haar als het iets beter weer is goed wassen en daarna insmeren met leem zodat de huid soepeler wordt. Ze schuurt namelijk als een gek! Het banketstaaf is alleen dat ze een fries is dus het staat nogal banketstaaf als je een volle bos manen gewent bent.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-11 21:43
dat is wel zonde van dr manen idd! maar is t opeens? want op de foto's op de profiel heeft ze nog gewoon lange manen.
Gisteren is alles dr af gegaan. De manen gaan nog wel maar die voorpluk er af ziet er niet uit joh! Hopelijk werkt het inderdaad anders is het echt zonde!
nee echt veel last heeft ze er niet van, ze kan misschien niet zo heel goed afhappen (wortels/appels) maar dan stopt ze het gewoon tussen haar kiezen en bijt ze het doormidden, en een appeltje ofzo snij ik meestal even in 2en en dan is het zo weg. grazen gaat prima (zie haar buik ) dat doet ze blijkbaar met haar tandvlees en de stompjes tanden die ze nog heeft..
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 20-12-11 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
ja gelukkig wel! zou niet fijn wezen als ze niet kon grazen ofzo.. maar ze heeft het zowiezo al zo lang ze hier is, en volgens mij ook al op de manege waar ze vroeger stond, dus ze zal er wel gewend aan geraakt zijn.. echt veel keus heeft ze niet want ze moet wel eten..
Pff ik ben echt moehoe! drukke weken gehad en nog steeds, maar lukt steeds nie tom optijd in bed te liggen, heb net kopje thee gemaakt, dr is geen moer op tv dus ga zo denk ik maar lekker vast op bed me boek lezen En dan lekker om 10 uur slapen!!
Oh op sbs6 nu wel iets okes gevonden haha dus misschien nog ff in bed tv kieken, maar iig vast lekker op me warme bedje!! haha
Zit in de trein naar delfzijl, t bejaardentehuis. Ik dacht er komt vast niemand meteen ik pak, dus ik in gewone kleren, iedereen natuurlijk in pak en ik niet.. Haha nouja boeit ook niet :p