Goeiemoggel iedereen . Zo naar ede voor een intervieuw dan door na barneveld voorbereiden evenement in barneveld slapen en morgen evenement. das ook weer een soort examen!
kim345
Geplaatst: 18-05-11 07:34
_Linn_ schreef:
Dit is mijn normale kleur:
Is dat toevallig een henna tattoo? Heb ik ook gehad ene tijdje precies ook zo als jij het hebt
Leuk dat het vogeltje nog leeft je moet alleen wel opletten dat zo'n vogeltje de hele dag en dus ook nacht etennodig heeft. Vandaar dat hij zo piept. iid even een opvang bellen voor tips, als je het leuk vind hem zelf op te voeden moet je zoals Lucy al zei speciaal voer hebben en hem elk uur van de dag voeren.
Gisteren lekker met opa en oma's uiteten geweest bij de griek en ik kreeg ijs met een sterretje voor me verjaardag Nu heb ik een ontstoken oog en is hij nog boller dan normaal :s staat behoorlijk veel druk op en hij is echt knalrood.
Je had hem beter naar de vogelopvang kunnen brengen Marieke. Wij moeten nu onze praktijklessen bij een vogelopvang doen en daar krijgen al die jonge dieren elke 2 uur eten...nu is die dood terwijl dat misschien helemaal niet had gehoeven...
Wij moesten dus vandaag naar de fugelhelling waar we onze praktijk hebben. We horen daar met een busje van school heengebracht te worden, alleen schijnbaar was er vandaag iets fout gegaan waardoor we uiteindelijk door iemand van de administratie gebracht zijn. Maar daardoor moesten we wel op eigen gelegenheid terug...de eerste bus vanaf de fugelhelling is 20 a 30 min lopen....dan een half uur in de bus. Maar die bus stopte niet bij school dus ik ben maar vanaf het busstation naar huis gelopen en nu staat me fiets dus nog op school....dus morgen ook maar met de bus naar school....lekker geregeld dus weer.
@ Kim: ja dat is een soort henna. Alleen heb ik er nu als ik pech heb een litteken aan over gehouden. Ik denk dat het ingebrand is toen (ik had hem laten vernieuwen, maar vervolgens kon ik het daar dus niet insmeren en toen was ik verbrand daar). Het jeukte eerst ook echt heel vaak, nu wat minder vaak maar het lijkt wel littekenweefsel wat daar zit. Misschien trekt het nog weg, misschien niet. Daar gaat mijn idee dan om daar een zelfde soort echte tattoo te zetten....
jammer marieke maarja als je m wel ergens een gebracht had weet je natuurlijk ook niet of ie blijft leven, hij was nog zo klein en als ie uit het nest gevallen is kan ie natuurlijk ook een smak gemaakt hebben, en je weet niet hoelang hij daar al lag..
net mn eerste examen gehad nederlands, het ging wel goed nog maar 6 te gaan
linda: als ik hem had laten liggen op de manege, dan was hij ook dood gegaan. en ik was gister avond half 10 pas thuis en vanmorgen 6 uur er weer uit, dus had geen tijd hem heen te brengen
Bij de fugelhelling krijgen de buizerds en uilen enzo dode kuikens te eten. Vandaag ging ik met een klasgenootje een uilenverblijf schoonmaken. Maar die dieren vonden het niet nodig om die hele kuikens op te eten, dus ik zat daar echt halve kuikens op te ruimen, vind je opeens een hoofd ofzo....niet egt lekker. Al die dode kuikens zitten in een doos, om het te voeren vind ik geen probleem want je gooit die kuikens gewoon op een plaat, maar om die halve aangevroten kuikens uit het verblijf te halen.....hmmmm
En wisten jullie dat een pauw kon vliegen? Haha dr zit daar ook een pauw, een mannetje die niet meer ze mooie staart helemaal heeft. En die zit het liefst helemaal bovenop de takken die die in ze verblijf heeft. En oh men, die beesten stinken! Dat verblijf meurde echt joh!
die op nienoord kwamen iedere keer vet dichtbij en dan bewoog je gingen ze heel snel weg rennen
_Lucy
Geplaatst: 18-05-11 20:31
op de kinderboerderij naast de manege hadden ze ook pauwen, en die maakte altijd krassen op de auto van de zoon van de eigenaar van de manege die had een helemooie auto die ie elke dag poestste enzo en dan gingen die beesten voor zn neus er op zitten xD wel banketstaaf voor hem, maar echt grappig om zn hoofd dan te zien! XD
ik wil ook op kamers, maar dat gaat voor mij echt niet werken
ik zou dan iedere avond pizza eten waarschijnlijk haha en elke dag snoepies en dan kom ik weer een x thuis 300 kilo zwaarder. wat ken ik mezelf toch goed haha
en ik word snachts vast bang als ik al 1 eng geluidje hoor ofzo haha
ik ga t huis wel uit als ik een vaste fulltime baan heb of een rijke hele leuke vent