Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) om de spierpijn. Succes ermee 
Tytje schreef:Leuk Mntj dat je weer op Troyk kan rijden. Heb wel zin in zondag ,rijden in het carrouselteam! Alleen dat tijdstip!!

mntj schreef:vandag op troyk gereden.
voeldde welwat spierpijn van gisteren> mischien 15 min erop gezeten haha.
vandaag meteen opgestapt. beetje les gehad. ging super. mist alleen nog kracht na de blessure.
rest van de week les en misschien donderdag mee naar huis. zal waarschijnlijk in de loop van de week steeds beroerder gaan lopen en bewegen haha. nu vooral tussen mn schouderbladen en mn hoge buikspieren
mntj schreef:help// kwam er net achter dat mn rijbewijs is verlopen.
handig. dus maar even op de fiets gesprongen en fijn een uurtje op mn kont gezeten en maar wcahten tot je aan de beurt bent wat een ellende zeg.
afijn hij is in de maak.
volgende week mag ik hem halen. rij ik weer legaal hahaha.
LIQUITA schreef:mntj schreef:help// kwam er net achter dat mn rijbewijs is verlopen.
handig. dus maar even op de fiets gesprongen en fijn een uurtje op mn kont gezeten en maar wcahten tot je aan de beurt bent wat een ellende zeg.
afijn hij is in de maak.
volgende week mag ik hem halen. rij ik weer legaal hahaha.
Ik kreeg laatst ook een brief van het RDW, mijn rijbewijs verloopt ook dit jaar. Heb nog de tijd tot 25 oktober

xan schreef:Er was maandag geen carroussel meer hoor Anke.
Dus ook niets gemist.
Ennuh..... voordat je de boel op marktplaats zet mag je mij een mail sturen met wat je in de aanbieding hebt![]()
Zullen we ff kijken of we iets kunnen afspreken als jij op de manege bent ?
winnitou schreef:xan schreef:Er was maandag geen carroussel meer hoor Anke.
Dus ook niets gemist.
Ennuh..... voordat je de boel op marktplaats zet mag je mij een mail sturen met wat je in de aanbieding hebt![]()
Zullen we ff kijken of we iets kunnen afspreken als jij op de manege bent ?
lees net dit berichtje. Hebben we elkaar al gezien...
Mijn zadel wordt op het moment door Noortje bekeken of het op haar paard past.
Haha maar het paardrijden ga ik nog niet opgeven hoor José, evt een ander verzorgpaard of af een toe een paard huren, voor een buiten rit of toch weer bij de blijde ruiters lessen
winnitou schreef:ben zondag weer heerlijk aan het mennen geweest op de Veluwe (Kootwijk) met Xandra, kwamen nog 2 reetjes tegen.
Xandra deed het super voor de kar, ook het stilstaan ging goed, daar had ze soms nog wel problemen mee. Was voor Xandra ook weer de eerste rit buiten voor de kar dit jaar. Heb ervan genoten!