Zo vanmorgen is Coco weer weg gegaan, was een leuk weekend.
Nu zit ik ook op school, we moeten toetsje maken van excel. Vanmiddag praktijk ehbo das wel leuk. Morgen kan ik eindelijk uitslapen!!!!! Me les begint dan pas om half 1. Maar ga denk ik wel heel ff de stad in, cadeautje kopen voor Co voor sinterklaas. En moet me gedicht gaan maken, jakkie.
Ja hier sneeuwt het ook flink. Toch maar wat nuttigs gedaan...was in de machine gestopt en vaatwasser uitgeruimd... zal nog even een uurtje huisvrouw spelen en daarna eens richting Kafka om te kijken hoe het daar gaat.
Denk het niet... volgens mij is Marije dat jaar niet gedekt door de Spaanse. Die hengst is er ook maar één seizoen geweest... iets te sensibel voor bij Het Fjordenpaard. Ze heeft het over dat er Fjord in zit dat is dus ook eigenlijk niet Marije (KWPN- hulpstamboek en niet bij Henk gefokt). Ik denk eerder aan Yes.
Ja dan is het familie van Josha enzo... daar doet het mij het meeste aan denken. Sienna is ook familie van Zoef en Snowy want die hebben dezelfde vader... weet van hun ook niet wie de moeder is trouwens. Maar goed ik heb Kate even een pb gestuurd ik neem toch aan dat ze Henk even gevraagd heeft naar de moeder