[LZP] ''Ruiterkleding'' nieuwe mode?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En later was er nog een eng geluid naast de bak, waar ook flink van geschrokken moest worden. Ben uiteindelijk maar even naar de buitenbak verhuist. Maar heb lekker gereden
En dan volgende week maandag naar Londen toe

En de inschrijving

.
Ik zat echt: wtf ben jij nou weer aan het doooeeeen. En met het enge gesis waren we even aan het heen en weer hupsen, heb zo'n normale pony
xShanty schreef:Ik zag dat er nog plek was, zat nog te twijfelen of ik na het fijne rondje vorige week niet toch mee wilde doen.. Maar heb het al zo druk dit weekend+ dan mis een een dressuurles en heb volgende week weer wedstrijd dus toch maar niet gedaan. Ze hebben in december weer, denk dat ik het dan wel weer ga wagen.

, Maar Totilas was wel weer super! En ik moest wel lachen om die sprong van Nadine 
Ze hebben mooi materiaal en bijna altijd wel fijne parcoursen.
Jetske_ schreef:Weet jij toevallig een echt leuke locatie in Noord-Holland?
Aangezien we nu toch elke 2 weken naar Oudkarspel of Waarland moeten, mag ik er vast wel eens in de buurt een wedstrijd starten
Barsingerhorn schijnt ook leuk te zijn en middenbeemster vind ik zelf altijd wel erg fijn, die hebben een superfijne buitenbak en de binnenbak is ook lekker.
echt heel jammer had er echt heel veel zin in
- planning past.
meestal spring ik in middenbeemster want dat is voor mij superdichtbij en het is daar altijd wel leuk. Heiloo vind ik zelf ook altijd een erg leuke en gezellige wedstrijd maar die doen dit indoorseizoen geen springwedstrijden, wel weer in het outdoorseizoen.
)
oja, het oliebollenconcour ga ik ook meedoen in januari 
Jill_ schreef:Goedeavond
Haha Misty had er dus zin in!
Nou gaat vast lukken damelza
Vet sneu idd van Adelinde, Maar Totilas was wel weer super! En ik moest wel lachen om die sprong van Nadine
En verder heb ik niet zoveel te vertellen, heb veel huiswerk en projectdingen, en ga volgende week 3 dagen naar de praktijkschool in barneveld waar ik géén zin in heb![]()
En volgende week zondag heb ik minicross, en morgen springles