Ik krijg miss een paard van mijn vader... Hij begon er gister over. Hij betaald dan ook de stalling! Dat paard staat al een paar maanden bij mijn vader op stal. Het is een engelse volbloed, bruinschimmel...
Maarja het klinkt allemaal wel heel leuk, maar eerst maar eens kijken of ik wel een klik heb met hem en daarna of alles wel gaat lukken met de financien
Zit net topic te kijken van kruising fjorden ... Deze is toch geweldig ahahah kruising met appaloosa
KarinW86
Geplaatst: 08-06-10 17:00
Zit vast even telefoons te vergelijken Wilde graag de samsung star, maar de Samsung Omnia qwerty is op bepaalde punten beter:P.. Alleen die is nog iets groter als ik nu al heb pff ahahahah...Maarja duurt toch nog een jaar
sambagirl
Geplaatst: 08-06-10 17:13
Hebben jullie allemaal niet inmiddels een enorme berg telefoons in een la liggen?? Ik heb wel belangstelling om een telefoon over te nemen van iemand, dan bij voorkeur graag 1 waar je mee kan bellen.... grapje, ik loop achter ik weet het, simlock vrij en een beetje recente (max 2 jaar oud of zo... dan ben ik alweer hip voor mijn doen) en uiteraard een telefoon zonder mankementen.
KarinW86
Geplaatst: 08-06-10 17:21
Iris heeft nog steeds mijn oude mobiel, ook al heeft ze zelf allang een nieuwe...Lg nog wat .....daar was niks mis mee die had ik voordat ik deze telefoon had dus jaar geleden ...Telefoon die ik nu heb heb je niks aan ahahahah steeds leeg doet raar enzo