Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:ik vind het wel goed.. sommige mensen kunnen op een paard heel goed rijden.. maar zodra ze op een ander gaan zittennu moeten ze wel verschillende paarden gaan rijden..je moet tenslotte wel een beetje op alles kunnen rijden.. ik vind het wel leuk!
DJoysDesignz schreef:Ik ben toen ik hier begon met wedstrijden op hem 3e geworden!
Reed toen altijd op pony's of net paarden en vroeg toen aan Annemiek wie ik kon doen voor mijn 1e wedstrijd... ze zei toen Paraat haha toen even snel erop gereden voor mijn wedstrijd. F3 he hahaha.
aatjuh12 schreef:jaa daar heb je inderdaad gelijk in.. misschien dan inderdaad gewoon het paard dat normaal gesproken gereden word door ALLE ruiters in die proeven skippen.. alhoewel.. Louise wil tegenwoordig wel steeds verschillende paarden rijden omdat Gup bijna niet meer gaat!
Roulatiesysteem zou handig KUNNEN zijn.. maar denk dat dat heeeeel veel administratiewerk is.. haha weet niet of je ria daar blij mee maakt![]()
jaa ik vond dat inderdaad ook heel leuk! hele andere combi's dan wanneer mensen zelf een paard kiezen
aatjuh12 schreef:jaa inderdaad! hij is steeds vaker kreupel.. zonde.. want het is best een goed paard!
DJoysDesignz schreef:Monica24 schreef:Len stelde gisteren voor dat er vanaf de F6 altijd geloot gaat worden om de paarden....
Waarom Joyce nu gelijk naar mij keek, ik weet het niet....
Ik dacht dat ze het 1 keer in de zoveel tijd gingen doen..... pfff ik wil ook niet elke wedstrijd loten ahahhaha