De Chardonners bokken door! [deel 3]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:06

ik vind het wel goed.. sommige mensen kunnen op een paard heel goed rijden.. maar zodra ze op een ander gaan zitten :n nu moeten ze wel verschillende paarden gaan rijden..je moet tenslotte wel een beetje op alles kunnen rijden.. ik vind het wel leuk!
Laatst bijgewerkt door aatjuh12 op 28-09-09 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

aatjuh12

Re: De Chardonners bokken door! [deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:06

wat jij zegt is inderdaad ook wel waar joyce..

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:14

aatjuh12 schreef:
ik vind het wel goed.. sommige mensen kunnen op een paard heel goed rijden.. maar zodra ze op een ander gaan zitten :n nu moeten ze wel verschillende paarden gaan rijden..je moet tenslotte wel een beetje op alles kunnen rijden.. ik vind het wel leuk!

Het is eens in de zoveel tijd wel leuk, maar voor de hogere proeven vanaf F11 of zo niet altijd reeel. Je kan een Gup niet vergelijken met bijv. Zavier of Zorro, dan moeten ze wel gelijkwaardige paarden inzetten. Ook moeten ze wel paarden inzetten die je kunt zitten. Bijv. Macho en Paraat kan niet iedereen uitzitten. Het wordt dus wel een gecompliceerd verhaal om het eerlijk te houden.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:16

Ja het is lastig, ene kant denk ik leuk! maar andere kant... paarden loten voor de "niet doorzit" proeven zijn makkelijker , dan de doorzit proeven :P want ja ik had manno en die is niet altijd uit te zitten (gelukkig ging het wel goed)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:34

haha even reageren monica:

je hebt gedeeltelijk gelijk wat betrefd gup.. het is inderdaad een goed paard.. en kan makkelijker hogere proeven lopen dan een zavier of een zorro.. maar er zijn ook mensen die totaal NIETS met een gup kunnen.. mij zou je er echt niet op hoeven zetten hoor :P ik kan er echt niets mee :P mij doe je veel meer plezier met een zavier (heb op allebei niet zo heel vaak gereden) maar nog meer met een Wizzard!

en dat je ze moet kunnen zitten.. tjaa.. er zijn genoeg mensen die een macho kiezen voor een proef.. hij is braaf, komt geregeld in de prijzen.. waarom zou je hem niet gebruiken met loten? alleen omdat je hem lastig uitzit? nee.. gewoon mee laten doen! paraat word inderdaad minder vaak gekozen met een proefje.. maar ook hij is best braaf alleen in de bak!

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:44

Ja, dat klopt Aman, maar Macho kiest niemand die de hele proef moet doorzitten, die loopt de niet/doorzit proeven super! En Gup, inderdaad, daar kan niet iedereen op uit de voeten, maar als Loes, Mylene en ik tegen elkaar rijden heeft degene die Gup trekt ernstig voordeel omdat wij hem alle drie vaak rijden. Als we dan bijv. Wizzard, Zorro en Zavier zouden rijden zou het weer een stuk eerlijker zijn.
Paraat kan ik bijv. wel goed zitten, dus dat zou voor mij geen straf zijn, terwijl iemand anders dat een ramp vindt.

Dus je hebt ook wel weer gelijk, maar er blijven toch wel een aantal haken en ogen aan zitten. Het wordt nooit 100% eerlijk.
Misschien zou een roulatiesysteem eerlijker zijn, dus dat je de volgende keer niet hetzelfde paard mag loten als deze keer, net zolang tot je ze allemaal gehad hebt. *D *D
Vond het overigens wel leuk om te zien dat sommige mensen nu ineens heel anders reden dan anders.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:45

Ik ben toen ik hier begon met wedstrijden op hem 3e geworden!
Reed toen altijd op pony's of net paarden en vroeg toen aan Annemiek wie ik kon doen voor mijn 1e wedstrijd :P... ze zei toen Paraat haha toen even snel erop gereden voor mijn wedstrijd. F3 he hahaha.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:47

DJoysDesignz schreef:
Ik ben toen ik hier begon met wedstrijden op hem 3e geworden!
Reed toen altijd op pony's of net paarden en vroeg toen aan Annemiek wie ik kon doen voor mijn 1e wedstrijd :P... ze zei toen Paraat haha toen even snel erop gereden voor mijn wedstrijd. F3 he hahaha.

Paraat maakt onwijs mooie voltes, echt netjes gebogen. Zeker handig als je veel voltes halve baan moet. Alleen die galop is niet alrijd fijn bij hem. Ik heb wel een keer een F15 of zo gehaald met hem, en Sandra koos hem ook altijd. Maar goed, ik ben benieuwd of het nog goed komt met hem... ;(
Laatst bijgewerkt door Monica24 op 28-09-09 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:48

jaa daar heb je inderdaad gelijk in.. misschien dan inderdaad gewoon het paard dat normaal gesproken gereden word door ALLE ruiters in die proeven skippen.. alhoewel.. Louise wil tegenwoordig wel steeds verschillende paarden rijden omdat Gup bijna niet meer gaat!

Roulatiesysteem zou handig KUNNEN zijn.. maar denk dat dat heeeeel veel administratiewerk is.. haha weet niet of je ria daar blij mee maakt :P

jaa ik vond dat inderdaad ook heel leuk! hele andere combi's dan wanneer mensen zelf een paard kiezen :P

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:49

aatjuh12 schreef:
jaa daar heb je inderdaad gelijk in.. misschien dan inderdaad gewoon het paard dat normaal gesproken gereden word door ALLE ruiters in die proeven skippen.. alhoewel.. Louise wil tegenwoordig wel steeds verschillende paarden rijden omdat Gup bijna niet meer gaat!

Roulatiesysteem zou handig KUNNEN zijn.. maar denk dat dat heeeeel veel administratiewerk is.. haha weet niet of je ria daar blij mee maakt :P

jaa ik vond dat inderdaad ook heel leuk! hele andere combi's dan wanneer mensen zelf een paard kiezen :P

Ik rijd tegenwoordig ook steeds op Wizzard, maar ik kan nog steeds het beste uit de voeten met Gupje in de wedstrijd, die ken ik door en door. Vanqueur lijkt me ook wel leuk op wedstrijd.
Roulatie: misschien gewoon in het paspport vermelden op wie je gereden hebt, die kan dan niet meer.
Laatst bijgewerkt door Monica24 op 28-09-09 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:49

Manno was namelijk altijd bij mij "Die kan je niet rijden".... nou heb even laten zien dat ik het dus wel kan :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:50

jaa inderdaad! hij is steeds vaker kreupel.. zonde.. want het is best een goed paard!

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:51

DJoysDesignz schreef:
Manno was namelijk altijd bij mij "Die kan je niet rijden".... nou heb even laten zien dat ik het dus wel kan :P

Was zeker heel knap, die snijdt alle hoeken normaal gesproken af.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:52

dat is waar! misschien ook een optie! jaa ik rijd tegenwoordig ook heel vaak op Wizzard! ben helemaal weg van hem :+:

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:52

aatjuh12 schreef:
jaa inderdaad! hij is steeds vaker kreupel.. zonde.. want het is best een goed paard!

haha, alles gaat door elkaar heen. Paraat is nu alweer een tijdje kreupel na het een paar weken geprobeerd te hebben, toch..

Even wat anders: ik kan geen vraagtekens meer typen op bokt, dan krijg ik ====, en ± is een dubbele punt, raar he

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:55

anders moet je even proberen shift en ctrl tegelijk in te drukken.. en dan nog een keer vraagteken.. dan doet hij het ook weleens weer!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:55

jaa haha je meot alles teruglezen tot je vorige berichtje :P anders vergeet je weer wat :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:57

Shift ALT indrukken ;) dan is het weg :P

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:58

DJoysDesignz schreef:
Shift ALT indrukken ;) dan is het weg :P

Dat dat is het.
Raar gedoe hoor.
???? Hij doet het weer. Handig, zulke computergeleerden hier....

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:59

Dan is namelijk je toetsenbord overgeschakeld van amerikaans naar nederlands of andersom :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:01

hahaha oowh :P wist het niet meer precies ;) als we jou toch niet hadden joyce :P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 16:55

DJoysDesignz schreef:
Monica24 schreef:
Len stelde gisteren voor dat er vanaf de F6 altijd geloot gaat worden om de paarden....
Waarom Joyce nu gelijk naar mij keek, ik weet het niet....

Ik dacht dat ze het 1 keer in de zoveel tijd gingen doen..... pfff ik wil ook niet elke wedstrijd loten ahahhaha

Ik zou het wel leuk vinden :P

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 17:00

ik vind het ook wel leuk zo af en toe haha maar ook niet altijd

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 17:06

Het gaat op school trouwens wel goed!

Heb nu paar cijfers gehad

Frans; 5,3
Nederlands; 9,3 / 9