Hahahahaha nou dat wordt het wel zo langzamerhand een beetje . Ik mag zo gezellig naar Rotterdam , intervieuwen en daar ben ik geloof ik half 4 ofzo mee klaar (ik hoop eigenlijk half 3). Heb eerst nog een gesprek met ons contactpersoon daar en dan gaan we intervieuwen. Heb er echt geen zin in!!
Ayla? Die ken ik niet Tja is idd lastig over de manege praten als we er niet meer rijden. Eindelijk weer beetje leven hier. Sas, waarvoor heb jij gesolliciteerd? Ik moet nog eventjes, t/m 30 juni en dan loopt mijn contract af Als goed is vanaf ergens in juli een ander contract, waarmee ik nu wel binnen mag werken (wat ik al deed) en ook meer ga verdienen En eerst nog 2 tentamens en dan lekker op vakantie
Ze hadden nog wel gesprekken , zag iemand die een sollicitatiegesprek had toen ik ging werken daar . Owww en Wen waar ga je heen op vakantie? Succes nog met de tentamens!!
Ik heb vandaag mijn eerste interviews gehad . Ging wel goed en lekker makkelijk, alleen zijn de gespreksopnamen niet meer te vinden op mijn telefoon .
Als het niet zulk lekker weer is, is binnen werk wel lekker. Voordeel is dat ik nu ook mijn eigen wijken mag voorbereiden, kan je toch zo voorbereiden dat je de wijk ook lekker kan lopen buiten. Waar ik heen ga op vakantie, weten we nog niet, het is nergens waar we heen willen nu nog echt mooi weer.
Ik werk bij Nens, maar dat is vrijwillig Dus moet op zoek naar iets wat geld oplevert
marloesXpaco
Geplaatst: 25-06-09 09:26
Nou over die duif, er zat dus een duif in de kantine Die hadden we dus naar buiten gegooid en die bleef toen zitten. Hoorde van iemand dat Tosh hem had aangevallen
Autorijden We zijn langs die weggereden waar we jou toen hebben opgehaald toen we naar het Lamoen gingen. (En de overkant heb ik ook een keer of 3 gezien )