Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:_sandra schreef:moeten maar ff kijken of we met elkaar voor oj kunnen zorgen. francis haar verzorgster is ook ziek, dus dat komt allemaal slecht uit!
heb net rondje gebeld eerst wim ivm francis die was naar dokter gaat niet echt lekker
toen ilse gebeld die gaat ook nog niet lekker heeft geen stem en als ze praat krijgt ze hoest buien
en toen san van coen ja het verhaal wat jij al heb verteld
allemaal stinkmodder
winnitou schreef:ATE schreef:heb net rondje gebeld eerst wim ivm francis die was naar dokter gaat niet echt lekker
toen ilse gebeld die gaat ook nog niet lekker heeft geen stem en als ze praat krijgt ze hoest buien
en toen san van coen ja het verhaal wat jij al heb verteld
allemaal stinkmodder
had je mij ook even moeten bellen: loop af en toe weer helemaal krom, spieren in mijn rug verkrampen helemaal, kom vanuit mijn heup, die stomme gladheid ook, heb dus ook besloten om mijn schaatsen te gaan verkopen.
LIQUITA schreef:Ik ga nu toch maar even boodschappen doen. Zie ik je morgenavond?
xan schreef:LIQUITA schreef:Natuurlijk, het is ook bijna niet te voorkomen. Ik ben wel benieuwd wie daar de paarden water geven, de pensionners zelf of het personeel.
Dat weet ik nog niet (kom ik nog wel achter) en dan horen jullie het.

ATE schreef:ik denk dat ik zo heen ga kan ik vanaaf lekker thuis blijven
LIQUITA schreef:Nancy, Grardus en ik hebben vandaag Chicago (van Danielle) gered, die lag helemaal vast in z'n box. Op z'n rug en met z'n benen omhoog tegen de wand. Gelukkig bleef hij erg rustig en konden we makkelijk draaien. Hij was heel even ontdaan, maar later stond hij gelukkig weer heerlijk te eten.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Hier is het nu ook lekker druk op het ijs. Hmmm jammer, arme poes.
LIQUITA schreef:Erik is aan het snowboarden. Straks gaan we even tegen elkaar
winnitou schreef:ATE schreef:
had je mij ook even moeten bellen: loop af en toe weer helemaal krom, spieren in mijn rug verkrampen helemaal, kom vanuit mijn heup, die stomme gladheid ook, heb dus ook besloten om mijn schaatsen te gaan verkopen.
xan schreef:ATE schreef:ik denk dat ik zo heen ga kan ik vanaaf lekker thuis blijven
Lekker een avondje thuis Ate ???

ATE schreef:kijk ondertussen ook tv
ATE schreef:sorry geen nr
xan schreef:De temperatuur is hier lekker gestegenLIQUITA schreef:Erik is aan het snowboarden. Straks gaan we even tegen elkaar
Ik heb net tegen André een priksleewedstrijd gehad. Ik heb gewonnen![]()
We zijn nu weer aan het opwarmen.
Het was barkoud buiten als je stilstaat. Gelukkig was er ook koek en zoopie.
(maar van die kou zul jij geen last hebben Liquita)
winnitou schreef:Dank jeLiquita, nog gefeliciteerd met je Oma, wat een leeftijd!!!!

LIQUITA schreef:Oeps...verslik me net heftig in een minneola
LIQUITA schreef:Oeps...verslik me net heftig in een minneola

LIQUITA schreef:Nee, nog 4 Veldt Schatjes online
xan schreef:LIQUITA schreef:Nee, nog 4 Veldt Schatjes online
We laten je niet alleen hoor