Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathaliia schreef:wat?jaloers
Jimb0o schreef:Ik heb VAKANTIE!!!!!
nickyforever schreef:He meiden willen jullie me gek hebben ofzo? nog een pony erbij.
Nee er komt geen pony bij Liselot eigenarese van Buck wil Buck gewoon een keer parcours laten springen maar heeft geen passende ruiter dus heb ik Angeliqueje gevraagt of zij Buck wou rijden en dit wil ze wel.
Buck is trouwens ook niet te koop en wij zouden eerder een grotere pony kopen dan een kleine erbij heb me handen al vol genoeg aan onze Nicky.
Er is wel gevraagt voor eventuele ruil met en shet maar dit willen wij niet we houden voorlopig Nicky nog even lekker bij ons.
nickyforever schreef:He meiden willen jullie me gek hebben ofzo? nog een pony erbij.
Nee er komt geen pony bij Liselot eigenarese van Buck wil Buck gewoon een keer parcours laten springen maar heeft geen passende ruiter dus heb ik Angeliqueje gevraagt of zij Buck wou rijden en dit wil ze wel.
Buck is trouwens ook niet te koop en wij zouden eerder een grotere pony kopen dan een kleine erbij heb me handen al vol genoeg aan onze Nicky.
Er is wel gevraagt voor eventuele ruil met en shet maar dit willen wij niet we houden voorlopig Nicky nog even lekker bij ons.
Jimb0o schreef:Ik heb VAKANTIE!!!!!
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Ik heb VAKANTIE!!!!!
Ik heb morgen nog 3 uur les, en 1 tussen uur en 2 uur gym, en dan heb ik de les van vrijdag al vandaag gedaan, dus ben ik vrijdag vrij![]()
Ik ga dan vrijdag ochtend naar de manege fietsenpoedersuiker kou. en dan kan ik nog nét ff rijden voor de vakantie
lieziej schreef:nickyforever schreef:He meiden willen jullie me gek hebben ofzo? nog een pony erbij.
Jaaaa! Dan schuiven we max door