Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IJp schreef:@Mevrouw Roos: dat paard van U spoort echt niet. De meeste knollies (lees Whiskey) spartelden hard tegen toen de D.A. met naalden kwam, die van U bleef staan en wilde er volgens mij nog meer!
 Zoiets dacht ik al... Sorry voor de overlast alvast! Had jij haar vast? Grote kans dat ze je nu een paar dagen niet meer aankijkt
 Zoiets dacht ik al... Sorry voor de overlast alvast! Had jij haar vast? Grote kans dat ze je nu een paar dagen niet meer aankijkt  

Miss_Montana schreef:Zoiets dacht ik al... Sorry voor de overlast alvast! Had jij haar vast? Grote kans dat ze je nu een paar dagen niet meer aankijkt

IJp schreef:Ja ik had haar vast en na enkele pogingen met draakje Prisca naar stal gebracht, ben daar niet bij geweest, dus eventuele verdere informatie kan je niet bij mij krijgen.

KimLittle schreef:Uhmmm Rieneke... ik was net wat emotioneel omdat bleek dat jij me in 't ootje nam betreft het pimpen van Billy Jean... dus ben ik net naar stal gegaan en heb wraak genomen... maar ik heb nu spijt en kan je vertellen dat de verf na vijf weken vanzelf uitgroeit en dus niet blijvend is.

B_a_b_e schreef:IJp schreef:@Mevrouw Roos: dat paard van U spoort echt niet. De meeste knollies (lees Whiskey) spartelden hard tegen toen de D.A. met naalden kwam, die van U bleef staan en wilde er volgens mij nog meer!
mmhhh.......mijn poown laat zich niet intimideren door een DA en een prikje...

)
 )