stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:45

Van mij mag je ook mee hoor!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:58

Yeaaayyy =).

Moet ik me camera meenemen ? :) Dan maak ik hem namelijk klaar, kan eventueel ook de proefjes filmen :). Mij maakt het niks uit, zolang het maar niet tegelijk hoeft :'). Denk dat filmen leuker is naar mijn mening, dan kan je het later natuurlijk terug kijken :).

Als jullie zeggen hoelaat jullie weg willen, zorg ik ervoor dat ik op stal ben :). Desnoods neem ik even me laptop mee, leg ik hem op stal, kan ik na jullie wedstrijden de filmpjes terug laten kijken & eventueel op een USB sticky zetten :).

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:02

Wat jij wil, ik heb een vriendin mee die voor fotos zorgt iig lezer wordt nog wát lastiger. Diegene die zou komen is wát tussen gekomen.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:15

Als iemand ergens hulp bij nodig heeft hoor ik het wel, heb alle tijd en vind dat wel leuk.

Ik 7:55 naar de AH, snel ontbijt halen.. krijg ik allemaal gratis bloemen wat weg moest :D nou dat word voortaan laatste moment shoppen haha.. neehoor maar wel geinig.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:17

Zipporah, ga jij dan ook mee :D Dan kan jij lezen :o haha, ik kan niet hard schreeuwen :o.

Dan ga ik filmen :D.

Dan hebben jullie een lezer + een fotograaf + een filmer, wat wil je nog meer ? haha

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 07:32

Goedemorgeennnn!!

Wat ik nog meer is is een paard die perfect loopt en 'even' 6 winstpunten scoort :D haha Maar dat is denk ik ijdele hoop :+

Vandaag ga ik een dagje survivallen bij de brandweer! :D We hebben een studentendag. Echt super leuk!

Enneh... heb gisteren overigens voor het eerst steriel aan tafel gestaan :D Echt super leuk!!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 08:06

Hahaha, wie weet lukt het je wel :D. Gewoon positief blijven denken en het zal goed komen :).

Oeeh, jij doet alleen maar leuke dingen! haha.

Ik heb vandaag een engels presentatie, die gewoon dreigt te falen, aangezien ik de helft niet geleerd heb + m'n engelse uitspraak is niet helemaal 100% en ik heb faal angst als ik voor de klas sta :o haha. * Word vervolgt *

Zit gelukkig maar tot kwart voor 12, dus dan weer lekker naar huis fietsen :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 10:49

AndreaB schreef:
Goedemorgeennnn!!

Wat ik nog meer is is een paard die perfect loopt en 'even' 6 winstpunten scoort :D haha Maar dat is denk ik ijdele hoop :+

Vandaag ga ik een dagje survivallen bij de brandweer! :D We hebben een studentendag. Echt super leuk!

Enneh... heb gisteren overigens voor het eerst steriel aan tafel gestaan :D Echt super leuk!!

super leuk bericht, veel plezier bij de brandweer vandaag

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-12 10:51

Dadelijk menles (12:30 uur), ik ga waarschijnlijk met m'n bruine tuig rijden dus als iemand foto's wil maken?

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 15:41

Oef, ik had vandaag me presentatie niet.. :). * gelukkig *

Nu heb ik hem maandag, dus kan het weekend nog ff hard door leren :).

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 18:11

En er tegenop zien :+ Had het toch liever achter de rug gehad. Ik ben ook geen fan van presentatie's geven.

Dagje brandweer was leuk! We gingen in een speciale bob-bus naar daar :P Hele dag in een super lekker zonnetje vertoeft. Wel spannend momentje meegemaakt.

We mochten allemaal een keertje een vlam-in-de-pan doven met een theedoek. Bij mij was alleen net de wind gedraaid, dus ik moest de brand vanaf de andere kant benaderen. No problemo uiteraard. Alleen toen ik ging controleren of de brand gedoofd was, was de wind inmiddels dus alweer terug gedraaid en mn brandje dus nog niet gedoofd!! := Kwam dus ineens een vlam op mn gezicht af gewaaid waar ik toch wel even van schrok := Gelukkig had ik vooraf mn haren opgeknoopt :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:01

Oee dat klinkt wel als een moment dat ik heel hard was weggerend :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:44

Ja ik sprong ook wel eventjes achteruit :o

Heb knollie vanavond even los laten lopen en daarna aan de dubbele longe en ze doet t volgens mij weer :D Gevoeligheid met poetsen leek verdwenen te zijn, ze heeft ook weer lekker gerold en liep lekker ruim. Wil die afspraak met de osteopaat nog wel door laten gaan, maar ik denk dat ik hem een weekje verplaats. Las op stal dat ze dinsdag namelijk ook de paardjes weer gaan enten en dat lijkt me een niet al te briljante combinatie :o Maar ben in ieder geval heeeel blij dat ze het weer doet :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:48

Goed bezig :):) :):)

Nog super thnx voor het opdoen van de deken bij Wally

Was zo warm.. Heb haar gewassen

Enneh heb ook proefje geoefend.. Proefje 6 de laatste 3 onderdelen gaan wel erg rap achter elkaar..

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 00:28

Zag er goed uit toen je aan de dubbele lijnen begon AndreaB!

Haha, ik was waarschijnlijk ook hard weg gerend :o, ben meestal niet zo de held, denk ik. Heb nog nooit iets met vuur mee gemaakt zeg maar * klopt het af *

Ik ga morgen waarschijnlijk een klein wandelingetje maken met mijn poownie :), ben morgen lekker vroeg op stal, dus eerst los zetten, uitmesten en eventueel nog lekker wandelen met mijn eefske. Kijken wat ze daaraan vind, ben benieuwd.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 14:19

Vandaag naar buiten geweest met Eefje! Wel aan de hand met een hoofdstel in, en met Romy ervoor samen met Pennina.

Ging echt super! We zijn auto's, fietsers, scooters, een motor, een trampoline met springende kids, een waslijn vol met was. Tegen gekomen, ze keek er eigenlijk niet eens naar! Ben echt super trots op der!

M'n kleine meisje, word toch ineens heel groot zo :D.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 20:02

Vandaag heerlijk in loonde en drunense duinen geweest met pony

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:49

Vandaag bij stal zeeuw gekeken, mooie buiten stallen hebben ze!

Net nog paard zijn deken omgedaan en losgegooid!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:50

Starttijden van volgende week zijn gewijzigd :n Moet nu een groep eerder starten om 10.00 uur al :O

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:51

Loonse & Drunense duinen klinkt niet gek!! Heb je daar de weg goed kunnen vinden? Ben daar ooit eens met de hond geweest en ben serieus verdwaald daar :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 18:17

AndreaB schreef:
Loonse & Drunense duinen klinkt niet gek!! Heb je daar de weg goed kunnen vinden? Ben daar ooit eens met de hond geweest en ben serieus verdwaald daar :=

ja had kaart bij mij :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 18:18

Zo... iedereen weer genoten van het lekker weer?? :D Ik in ieder geval wel!! Was 's middags ook lekker rustig op stal, dus extra genieten :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 18:19

Zonder kaart wil het zeker niet lukken? Of is het een makkelijke route daar? Te paard dan.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 18:21

Ik heb voor 2e paasdag een trailertje gehuurd en dan ga ik samen met Levien naar het strand :) Weer even met het trailertje oefenen. Wie weet dat een paar keer op pad goed is voor haar vertrouwen en het dan hopelijk steeds makkelijker zal gaan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 18:21

AndreaB schreef:
Zonder kaart wil het zeker niet lukken? Of is het een makkelijke route daar? Te paard dan.

nee ken de weg daar wel aardig, en WW gaat het spelletje al beetje snappen.
Je plaatst hem op een plek en laat het hem daar naar de zin hebben( in dit geval stukje gras) Dan ga je lekker uurtje koffiedrinken en daarna rijden.
Pony vergeet die plek niet en zo vind je de weg terug