Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan maak ik hem namelijk klaar, kan eventueel ook de proefjes filmen
. Mij maakt het niks uit, zolang het maar niet tegelijk hoeft
. Denk dat filmen leuker is naar mijn mening, dan kan je het later natuurlijk terug kijken
.
. Desnoods neem ik even me laptop mee, leg ik hem op stal, kan ik na jullie wedstrijden de filmpjes terug laten kijken & eventueel op een USB sticky zetten
.
nou dat word voortaan laatste moment shoppen haha.. neehoor maar wel geinig.
Dan kan jij lezen
haha, ik kan niet hard schreeuwen
.
.
haha Maar dat is denk ik ijdele hoop 
We hebben een studentendag. Echt super leuk!
Echt super leuk!!
. Gewoon positief blijven denken en het zal goed komen
.
haha. * Word vervolgt *
AndreaB schreef:Goedemorgeennnn!!
Wat ik nog meer is is een paard die perfect loopt en 'even' 6 winstpunten scoorthaha Maar dat is denk ik ijdele hoop
Vandaag ga ik een dagje survivallen bij de brandweer!We hebben een studentendag. Echt super leuk!
Enneh... heb gisteren overigens voor het eerst steriel aan tafel gestaanEcht super leuk!!
. * gelukkig *
.
Had het toch liever achter de rug gehad. Ik ben ook geen fan van presentatie's geven.
Hele dag in een super lekker zonnetje vertoeft. Wel spannend momentje meegemaakt.
Kwam dus ineens een vlam op mn gezicht af gewaaid waar ik toch wel even van schrok
Gelukkig had ik vooraf mn haren opgeknoopt
Gevoeligheid met poetsen leek verdwenen te zijn, ze heeft ook weer lekker gerold en liep lekker ruim. Wil die afspraak met de osteopaat nog wel door laten gaan, maar ik denk dat ik hem een weekje verplaats. Las op stal dat ze dinsdag namelijk ook de paardjes weer gaan enten en dat lijkt me een niet al te briljante combinatie
Maar ben in ieder geval heeeel blij dat ze het weer doet

, ben meestal niet zo de held, denk ik. Heb nog nooit iets met vuur mee gemaakt zeg maar * klopt het af *
, ben morgen lekker vroeg op stal, dus eerst los zetten, uitmesten en eventueel nog lekker wandelen met mijn eefske. Kijken wat ze daaraan vind, ben benieuwd.
.
Moet nu een groep eerder starten om 10.00 uur al
Ik in ieder geval wel!! Was 's middags ook lekker rustig op stal, dus extra genieten
Weer even met het trailertje oefenen. Wie weet dat een paar keer op pad goed is voor haar vertrouwen en het dan hopelijk steeds makkelijker zal gaan. AndreaB schreef:Zonder kaart wil het zeker niet lukken? Of is het een makkelijke route daar? Te paard dan.