Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Toen die ouder was en telkes los brak moesten ze uitkijken voor m... maar nu issie wel wat rustiger...
.
. en tot mijn verbazig helpte het kwaad worden.... meestal ben ik veeeeel te lief voor m... hij schrok gewoon bijna toen ik tegen hem zijn (op beetje harde toon) nu niet gaan klieren lopen en wijzend naar de hoefslag.... toen had ie echt zo iets van okee ik ga al... (volgens mij zei ik het alleen nog iets minder vriendelijk
)
. Maar nu moest ik heel streng doen en was ik hem echt ff zat.... Dus werd ik beetje boos en ineens luisterde die gelijk
. Was stiekem ook wel een beetje trots op mezelf.... Want dacht eigenlijk van dat wordt weer niks... (hij ging weer dat 'cowhunting' doen bij mij...) Maar toen werd ik echt kwaad op m en stond gewoon voor m en wees naar de hoefslag en zei op een kwaade toon dat ie moest luisteren en naar de hoefslag moest
. Nou daar ging meneer.... 
. ik verbaasde me ook echt dat ie het ineens wel deed.... stond echt zo te kijken van huh hij doet het...
. ze kunnen soms wel goed luisteren
. Maar ja het is wel leuk als je dr wat voor moet doen
.
.
. Maar ja ook wel gevaarlijk.... Want als ie rechts had gegaan in plaats van links had ie richting de weg gegaan.... Daarom neem ik At altijd mee aan zijn halster al kan die zelf ook wel zijn stal vinden...
.
Goedemorgen. (o, nee. Middag
)
Ik mocht van Aad het zadel eraf halen. Ze was eigenlijk hartstikke makkelijk en lief. Eindelijk geen gezeur van Aad (want Oxaantje loopt al als je haar teugels oppakt met haar hoofd in een krulletje) en ze was fijn en ontspannen. Niet zoveel bijzonders gedaan 
Om uit te stappen was ik er nog even zonder zadel opgeklommen en toen kon ik er bijwijze van spreke op gaan staan hij bleef rustig. Dan is het zo'n leuke pony

Nou het was eigenlijk best leuk

Maar hij stond wel snel stil en had hem weer snel in de longeercirkel.
En hij heeft nog haltgehouden, vraag niet hoe lang het duurde voordat hij dat deed en waar hij inmiddels stond