Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hackie schreef:Owja, jullie hadden het laatst toch over bekeuringen?
Mijn vader heeft er 1 van 130! euro omdat hij geen voorrang aan een voorrangvoertuig heeft gegeven, het was in Oostzaan, en hij kon zich niet herrinderen

winnitou schreef:Ik lag er al in maar was vergeten jullie welterusten te wensen, vandaar dat ik er weer even ben.
Nou welterusten allemaal en tot maandagavond.
Ga nou niet als een gek zitten schrijven want dan moet ik zoveel lezen en wordt het maandag ook weer nachtwerk. wil nu eindelijk weer een beetje normaal ritme krijgen en uitrusten.
En voor iedereen die morgen vrijwillig aan het werk moet maak er wat moois van dan heb ik er ook plezier van (voor al de longeercirkel moet de bodem nog even verbeterd worden en het hek moet nog goed afgehangen worden.
WELTERUSTEN ALVAST

xan schreef:Hackie schreef:Owjaik wou nog Lord Of The Rings gaan kijken, maar dan ben ik pas half 2 klaar
Is dat dan 1 deel, of kijk je ze allemaal ??
Ik heb deel 1 in de bios gezien, brrr ben er op het eind uitgelopen. Allemaal veel te echt voor mij. Maar ja ik vond vroeger Tita Tovenaar al eng !!! En Catweezle !!!
xan schreef:@Winnitou: je hebt wel weer een mooi nummer als blz geopend !

winnitou schreef:xan schreef:@Winnitou: je hebt wel weer een mooi nummer als blz geopend !
Had het gezien, en ondertussen zit ik hier nog achter het bureau en lig nog niet in bed.
xan schreef:Eigenlijk alleen donderdag, maar dan gaan we ook al een proefje oefenen, ik krijg het druk !!!!
Zeggen jullie maar als jullie dat gaan doen, dan kijk ik of ik mijn schema aan kan passen.
En hoe laat gaan jullie morgen ?
winnitou schreef:winnitou schreef:@ATE Wij vonden gisteren rupsen op de camping, moet ik ze de volgende keer in een potje doen voor je dochter.Shenavallie schreef:Doe je dan wel gaatjes in het deksel
Ik ben niet blond hoor!!!!!!
xan schreef:Hackie schreef:Owjaik wou nog Lord Of The Rings gaan kijken, maar dan ben ik pas half 2 klaar
Is dat dan 1 deel, of kijk je ze allemaal ??
Ik heb deel 1 in de bios gezien, brrr ben er op het eind uitgelopen. Allemaal veel te echt voor mij. Maar ja ik vond vroeger Tita Tovenaar al eng !!! En Catweezle !!!
........... en alles staat stil

En feest ze!

Welterusten allemaal en tot morgen!
xan schreef:Shenavallie zijn wij nu echt de enige hier ??????
Maarreh.... als ik dit stukje plaats, ben jij de enige nog!
winnitou schreef:Hackie schreef:Owja, jullie hadden het laatst toch over bekeuringen?
Mijn vader heeft er 1 van 130! euro omdat hij geen voorrang aan een voorrangvoertuig heeft gegeven, het was in Oostzaan, en hij kon zich niet herrinderen
Bezwaar aantekenen, via internet zijn er mooie voorbeeld bezwaren op te halen.
Is de moeite waard om te proberen bij 130 euro.
Als je je vader er mee helpt zit er misschien voor jou nog wat in. (of is je vader bijdehand genoeg)
winnitou schreef:Lijkt me ook wel leuk om met een heel stel een keer te doen. We hebben jaren terug met de dondeerdagavondploeg een keer een film gekeken ( volgens mij was het dagboek van B.Jones) en van te voren chinees. Alleen Syl had het bijna niet kunnen navertellen, die was aan het stikken in een taai stukje vlees.
Vind deel 1 nog steeds het leukst 
En Shadowfax, van die tovenaar, en Legolas 
(ben filmgek denk ik
)
ATE schreef:sorry liq foon was leeg