Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elja

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 08:05

Lekker emm!! Dat wordt dus topshop ed plunderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:19

Yes haha! Ben er net achter gekomen dat er ook een heel groot winkelcentrum in dit plaatsje zit en stef is weer op de uni vandaag dus ik ga dr zo vandoor om de urban outfitters, topshop en river island eens een bezoekje te brengen haha

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:09

Cool ems! Ik vind River Island altijd erg leuke dingetjes hebben

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:29

Dinsdag mijn laatste les gereden ;(

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:42

Astor schreef:
Dinsdag mijn laatste les gereden ;(

Ging het goed? Had je een gezellige les?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:43

Middag! IK heb een filmpje van vanmiddag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:23

Sabinee__ schreef:

Ja ik ook! Topshop en Urban Outfitters zijn ook errrrrug leuk, maar vergeleken bij de H&M e.d wel prijzig

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:27

Emmaa_ schreef:
Sabinee__ schreef:

Ja ik ook! Topshop en Urban Outfitters zijn ook errrrrug leuk, maar vergeleken bij de H&M e.d wel prijzig

Dat laatste is dan wel minder, maar dan nog je hebt een unique kledingsstuk haha, daar
doe ik het meestal voor hahah

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:38

Nou met H&M ben je nooit uniek :)) Iedereen vindt het cool dus iedereen draagt het en bijna allemaal op dezelfde manier :p

Ik draag eigenlijk altijd Asos en Topshop :)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:43

Elja schreef:
Nou met H&M ben je nooit uniek :)) Iedereen vindt het cool dus iedereen draagt het en bijna allemaal op dezelfde manier :p

Ik bedoelde juist niet hm maar de winkels die ze nu daar heeft haha :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:46

In Noorwegen sjop ik ook vaak veel, maar de laatste jaren is het erg commercieel geworden en zijn
veel winkels weggegaan en vervangen door bijv. h&m. Bij een gallerie, wel drie etages H&M :oo !

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:53

Voor wie het wil zien een filmpje van springen vanmiddag op ander terrein. Enige wat ik zeg is dat
het niet zo'n goede dag was, les gaat gelukkig veel beter. Achteraf staat het lijntje van de dubbel ook
niet fijn wat een hoop weigeringen gaf.
http://www.youtube.com/watch?v=0xUtmKBA ... e=youtu.be

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:54

Elja schreef:

Asos vind ik vooral chill omdat ze er zo'n beetje alles hebben, er is altijd uitverkoop en er zijn geen verzendkosten.. Heb nou alleen wel al 3 keer gehad dat ik dingen terug moest sturen omdat ze te groot waren :+ Dat is raar want ik ben altijd nogal optimistisch met mijn maten _O-

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:56

hahaha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:58

Filmpje ziet er lekker uit Kirs! Heb niet zo veel verstand van springen maar het ziet er heel beheerst uit! Dat laatste lijntje ziet er inderdaad niet helemaal heerlijk uit, maar fijn dat je hem alsnog hebt kunnen springen.

Fijn grote bak ook zeg :oo Lijkt me lekker om in te rijden haha

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:02

Emmaa_ schreef:
Filmpje ziet er lekker uit Kirs! Heb niet zo veel verstand van springen maar het ziet er heel beheerst uit! Dat laatste lijntje ziet er inderdaad niet helemaal heerlijk uit, maar fijn dat je hem alsnog hebt kunnen springen.

Fijn grote bak ook zeg :oo Lijkt me lekker om in te rijden haha

Dankjewel! Indd erg beheerst dit rondje, omdat hij vandaag iets te graag de controle van mij over nam. Normaal ligt ons grondtempo wat hoger haha.
Jaa dubbel was gewoon technisch iets te moeilijk haha.

Groot? Nou dan moet je de buitenbak eens zien , die is pas groot hihi :D, hij is zelfs nu een beetje ingekort :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:05

Haha de laatste bak waar ik in gereden heb was nogal klein, vandaar :p Dat was echt zo'n schuin door de bochten in de galop verhaal, dus dan is dit echt een hele verademing haha

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:13

Kirsten_S schreef:
Voor wie het wil zien een filmpje van springen vanmiddag op ander terrein. Enige wat ik zeg is dat
het niet zo'n goede dag was, les gaat gelukkig veel beter. Achteraf staat het lijntje van de dubbel ook

Ziet er netjes uit! Maar vind hem wat flauwtjes zeg maar.. Mag meer pit in :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:42

Het fijnste aan Topshop vind ik trouwens vooral dat ze een hele afdeling hebben speciaal voor lange meiden _/-\o_ Broeken op speciale maten en shirts die dan misschien wel maat 36 zijn, maar wel lang genoeg.. Daar heb ik bij de H&M etc altijd nogal wat moeite mee

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:04

Kirsten_S schreef:

Hee! Is dat in Bunschoten? Leuk dat je dat gedaan hebt! Ziet er goed uit hoor. Is hij terughoudender op vreemd terrein? Heb het idee dat je erg hard moet werken om hem lekker vooruit te rijden?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:54

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Hee! Is dat in Bunschoten? Leuk dat je dat gedaan hebt! Ziet er goed uit hoor. Is hij terughoudender op vreemd terrein? Heb het idee dat je erg hard moet werken om hem lekker vooruit te rijden?

Jaa voor de eerste keer binnen nu, vooral buiten hier gereden! Nou dat is het rare, vandaar dat ik deze dag iets minder vond ,normaal in de les (ook vreemd terrein) is hij juist voorwaarts en kan ik die impuls makkelijker houden. Rianne zei het al met optuign ervoor dat hij totaal niet zat op te letten en dat ik goed duidelijk moest rijden. En dat bleek indd zo en dan heb ik het erg moeilijk om die verbinding te houden. Hij pakt dan continue het bit vast en bepaalt het zelf. Dus het is dan erg aanpassen en dan lift ik vaak mee waardoor het niet zo goed gaat. Wat je op film zag was het laatste rondje en had ik de controle over hem. Bij de dubbel verlies ik dat weer en dan zie je hem het weer overnemen en weigert hij..

Jaa best lastig soms haha. We kunnen het wel, alleen ringo geeft het absoluut niet cadeau haha. Zeker omdat ik verkouden ben geweest kon ik niet scherp genoeg rijden. Maarja volgende keer weer beter haha. Ik ben in ieder geval wel blij, dat ik niet echt gespannen meer ben en niet bij een oxer denk aaaah hij bijt. Ik reed ook echt lekker op de dubbel af en toen weigerde hij, ik dacht huh waarom doe je dat hahah :P

Maar wanneer ga jij weer springen :D? Ik was laatst op de manege en toen ging je niet springen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:57

Bunschoten, grappig, daar loop ik stage haha. Wist niet dat daar zo'n grote stal zat

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:58

Astor schreef:
Kirsten_S schreef:

Ziet er netjes uit! Maar vind hem wat flauwtjes zeg maar.. Mag meer pit in :P

Thx melis :D jaa he, achteraf dacht ik dat ook haha.

Ik ga proberen zaterdag de les ook te filmen, dressuur nu .effe kijken of we vooruit zijn gegaan hihi!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:59

Emmaa_ schreef:
Bunschoten, grappig, daar loop ik stage haha. Wist niet dat daar zo'n grote stal zat

Ohhh waar loop je stage?

Jaaa stal groenendaal heet het. Leuke maar indd grote stal haha.
Het is in zo'n wijk met alleen boerderijen en bambi's :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:00

Emmaa_ schreef:
Het fijnste aan Topshop vind ik trouwens vooral dat ze een hele afdeling hebben speciaal voor lange meiden _/-\o_ Broeken op speciale maten en shirts die dan misschien wel maat 36 zijn, maar wel lang genoeg.. Daar heb ik bij de H&M etc altijd nogal wat moeite mee

Jaa daar kan ik dus weer niks mee hahah. Ik denk wel dat ik heel lang ben, maar helaas :Y)