Fijn dat het weer beter gaat met Uuk, hoop echt voor je dat die in augustus weer op conditie is hoor we willen hem wel meeten!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fleurrr_ schreef:Vandaag weer naar stal geweest,
eerst weer Donja gereden, ging goed, ze liep lekker
Daarna mijn stal even gedaaan.
En daarvoor nog even gekletst, ik ga een jonge pony nu verder inrijden, is wel zadelmak maar heeft nu een maand stil gestaan, eentje van de kantje's familie
echt goede gangen maar nu een beetje bang.
Vandaag heb ik em dus lekker geknuffeld, morgen longeren en deze week rustig opbouwen, onder begeleiding 2 weken rijden enz. dan hopelijk dat ie mee kan in de les en ondertussen ook sprongetje mee pakken denk ik, dat kan hij namelijk wel erg goed
Misschien maak ik nog wel een itp topic van em
Ook nog even met uukje gewandeld, toen werd er tegen me gezegd, waarom ga je er niet even opzitten dus heb even in de bak kwartiertje op em gestapt bij de les in en ging prima! Wel raar om weer op em te zitten maar stappen ging goed, nu rustig opbouwen..
Queelens schreef:Helaas net geen winst maar wel een hele nette plaatsing voor de selecties hoor, is best streng gejureerd dan?
Lisa hoe komt het, heeft die een rodeo aan je weggegeven?
Elise95 schreef:Wat een drukte allemaal.
Ik heb gister me verjaardag gevierd, dus weer allemaal kadootjes gehad
Vandaag huiswerk maken, naar beide opa's en oma's en Val rijden
Lisaa_ schreef:Queelens schreef:Helaas net geen winst maar wel een hele nette plaatsing voor de selecties hoor, is best streng gejureerd dan?
Lisa hoe komt het, heeft die een rodeo aan je weggegeven?
wij hebben meestal een open deur zegmaar, maar vandaag vanwege wind en regen was die dicht, en dat moest dus even gevierd worden.
en er lag een dekje bij de ingang, wat heel eng was.
dus heb ongeveer 5/6 keer gehad dat hij wel 10 keer achter elkaar stijger/bok deed... wat nogal frustrerend is..
dus ik kan jullie zoiezo al voorbereiden op kamp, mijn allergrootste angst is nl dat hij nergens langs 'durft'...
en dan krijg je dit soort taverelen, echt heeel vervelend.
maar dit doet hij heel vaak, bij mijn vorige stal waren alle mensen onder indruk wat voor debiele bokken en draaien hij kon maken, maar ben bang (hoop het niet) dat jullie het op kamp allemaal zullen zien van hem. hij heeft echt een hele eigen wil en doet absoluut niks wat hem niet aanstaat!
ben btw heel trots op mezelf dat ik dit foutloos kan typen want heb echt veeeelteveel op....