Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LIQUITA schreef:Zijn het niet van die baaltjes met 2 touwtjes er om heen? Deze krijg ik wel bij ons op stal, en het werk prima. Ik haal de aantal plakjes er vanaf die ik nodig heb en knoop de rest weer dicht met de touwtjes.

mntj schreef:vandaag troyk weggebracht naar een opvoedingskamp.![]()
![]()
zoals dieren en kleine kinderen betaamt. gedroeg hij zich voorbeeldig.
alsof hij geen enkel probleem kent.![]()
afijn we zullen het van de weel wel weer verder zien.
ga morgen weer heen om te kijken. mischien is hij dan wat manser.
LIQUITA schreef:Ik heb ook eindelijk weer kunnen rijden. M'n teen is gelukkig niet zo pijnlijk meer. Het is nu wachten tot m'n nagel er af gaat![]()
Vanmiddag weer les gehad, en het ging erg fijn. First had er zin in, dus in het begin vooral bezig geweest met het terug rijden in tempo. Morgen aan m'n huiswek
mntj schreef:met mij gaat het wel weer goed hoor. alleen troyk zette mij buitenspel. ik heb geen zin meer om een gevecht aan te gaan. zette zich in het hek en dan kon ik niets meer doen. was een beetje stuurloos.
vandaag is hij weer gereden en liet hij zich (gelukkig) van zijn slechte kant zien.
voeldde me minder voor paal staan. hij liet zich echt tegen de muur aan klappen en was erg stout. uiteindelijk liet hij zich netjes sturen. nu maar weer morgen zien. hopelijk weet hij nu weer er de baas is. De ruiter hahaha. denk alleen dat hij wat lomper is in het begrijpen en hij het nog wel een paar keer probeert.
we zullen zien. haha. moets er wel om lachen.
hij stond uiteindelijk met een diepe zucht weer op de poetsplaats. stof tot nadenken mee gekregen haha
. LIQUITA schreef:mntj schreef:hehehe ben super trots, rona heeft de laatste 3 punten binnen en mag nu door naar de Z.
Ik las het net op Facebook. Wat super goed zeg!!! Trots mag je zeker wezen![]()
![]()
.
Hoe gaat het met Troyk?
. Ga jij hem daar ook rijden? Of ga je als hij helemaal goed is gewoon weer thuis beginnen met rijden?