Liesje89 schreef:Ja inderdaad. Maar vind je het dan net zielig voor de tweede die nu nog bij je zus is? Omdat ze eigenlijk alleen samen geplaatst mochten worden?
Nee, eerder zielig voor de oudste, want die heeft erg weinig kans op een baasje zo. Dat was zeer waarschijnlijk meer de reden van het asiel dat ze samen moesten blijven. Ze waren samen gevonden, maar een jonkie en oudje samen laten blijven is meer kans op een huisje voor de oudste uiteraard...
Binkie (de jongste) vertoond vanaf het begin al geen tekenen dat hij de ander zou missen in de vorm van piepen, zoeken etc...sterker nog hij is minder druk als hij alleen is.
Wel erg vrolijk en actief, maar word pas druk als je hem zelf een beetje opjut met spelen e.d. Hij blaft weinig, zelfs als de bel gaat niet dus dat is ideaal.
Hij is trouwens niet zo van de snoepjes enzo...wel lastig zo om hem wat te leren hoor.
Ik ben aan het rondkijken voor een hondenschool, want een cursus lijkt mij wel handig, zodat we hem goed kunnen leren luisteren naar zijn naam en de basisdingen. Dan kan hij straks ook loslopen met uitlaten in het bos en op het strand.
O jeetje dat is mega irritant als je net je hond hebt uitgelaten dat ie dan alsnog binnen wat doet....Bij een puppy oke die moet het nog leren, maar later poeh...Alleen als het hondje dement word ofzo dan heb je dat ook wel denk ik. En jouw gevalletje dan dus. Kan ie wel bij de paarden of gaat dat niet?