[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:37

;)

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 21:14

spettertjuh schreef:
Wilma waarom ga jij eigenlijk niet mee naar Shabu Shabu? Jij hoort er toch ook bij!

zou wel willen maar weet nooit van te voren of ik moet werken
dus kan niet afspreken
kan nu ook geen diensten weigeren want ik was bijna de klap te boven van van de zomer ben ik weer 6 weken uit de running geweest vanwegen me rug
heb maar voor 2 dagen een contract de rest werk ik freelance en krijg dan niets als ik ziek ben
volgende keer ben ik van de partij

AnitaJoeri

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:18

Balen Wil.
Toen ik freelancte in de verpleging kreeg ik gewoon 70% ziektegeld en dan werd er een gemiddelde genomen over de laatste 3 maanden.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:44

Oei dat is een stuk minder Wilma en dan natuurlijk begrijpelijk dat je niet kan afspreken. Dan idd volgende keer beter want jij en Peet horen er ook gewoon bij.

Er komt nog wel een andere keer toch dames?

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:58

AnitaJoeri schreef:
klaar is die Soof.
Enne je mams heeft je goed opgevoed,je bent keurig met die kleine meid geweest.

Kay luister naar mama Marion, fijn lessen zonder zadel hihi,weet niet of de schoft van Lay daar zo geschikt voor is :D ,maar weet zeker dat je het kunt met galop en dan maar wat meer snelheid dan Mandy hoor. ;)

hahahahah grap jas :P Zonder zadel op Lay hahaha Zit der niet uit, gekke snelle draf van der.. :P En mag niet van chiropractor voor haar rug, i.v.m. druk verdeling ofzo iets... :)

Tuurlijk komt er een volgende keer.. Altijd gesellie! :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:25

leuk soof.
We zijn al met zijn vieren met de trein gezellig kunnen we elkaar naar huis dragen haha,

Wil inderd jammer zeg naja volgende x beter hoor gaan heus nog wel een keer.

Nou ga zo lekkr een tukkie doen, dan lekkr met tank lessen morge en huiswerk maken bij een klasgenoot, eff chinees voor me zelf halen ar heeft een mannenavond en daarna naar de bios en zondag lekkr niks denk effe rondje buiten met tank

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:27

Lekker Aman.. :) Lay heeft morgen rust dag.. Stalletje helemaal doen, denk alleen ff een knuffel beurt :P

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 09:47

guten morgen.
Heerlijk weer zonnetje en 6 en een halve graad,ik ben zo blij.
De helft van de sneeuw is weg en ik sta in de tuin tot mijn enkels in het water,maar maakt mij niet uit.
Bij mij hebben ze denk ik ook nog vrij,maar zoals het er nu naar uit ziet kunnen ze vanaf morgen ook weer aan de bak.
Rijbak is nu nog een mengsel van water sneeuw en ijs.
Vandaag ook grote poetsbeurt geven,beetje nog in mijn huis arbeiten en vanavond bij alle buren nieuwjaarsborrel en bij 1 van hen eten.
Lijkt een heerlijke dag te worden,vooral door de dooi,jippie ;) ;) ;) ;) ;)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 10:06

Goedemorgen iedereen!!! Fijn he, dat de sneeuw en ijs eindelijk aan het verdwijnen is! :)

Heb zo'n zin in:

Afbeelding

&

Afbeelding

Maar ik ga nu eerst naar Amsterdam en dimsummen :D

Gisteren lekker gereden op Wyssie, hij was de hele tijd zo bang voor die stapmolen, maar nu eindelijk een beetje er normaal langs EN voor de eerste keer echt normaal in de galop aangesprongen.. :P Ach ik heb m pas 5 jaar... :7

Maar goed, ik heb echt zin om Wyssie lekker op te pakken en hopelijk morgen buitenrijden! <3

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 10:27

zag er ontspannen uit marjo gisteren! Wyssie is een lieverd!
Eetsmakelijk vanmiddag :)

Woow soof is niet niks met wal, hoop dat hij gauw weer beter is!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 13:26

zo lekkr les gehad ging weer goed. nu uitwerking voor school doen en dan lekkr eff relaxen.

ik ga morge ook lekkr buitenrijden nu kan het weer :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:16

alle ikea zooi zijn ze net komen brengen, mn lieffie gaat het bed vast in elkaar zetten :P
ben ik even blij dat ik nog aan het werk ben ;)
kasten zijn voor vanavond of morgen....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:49

Altijd leuk nieuwe spullen.

Echt heerlijk weer.Maar liefst dik 10 graden.Regent nu net wel een lklein bietje,maar mag de pret niet drukken.
Nieuwe baal kuil opengemaakt,heerlijk paarden uitgemest op gemakkie.
Zijn gister weer 2 balen gebracht.Van de week komen er nog wat kleine baaltjes hooi en stro.kan ik er weer ff tegen.
Paarden grote poetsbeurt gegeven,staarten en manen een klein beetje korter gemaakt,dooie punten eraf.

Vanavond geen borrel.De buurman is door voet gezakt,geloof 5x zo dik,kan niet lopen en moet van dokter naar ziekenhuis,maar hij gaat maandag pas,hij zegt kan ik het hele weekeind blijven omdat ze toch niet veel doen.Hoezo eigenwijs.
Borrel houden we tegoed enNu gaan Ruubje en ik dus fijn naar de voice kijken.
Volgens mij is er een cameraman gek op Romana,ons jongste spruitje,want elke keer zet hij haar vol in beeld als Shary-An zingt.
Uitslag is al bekend,lang leve twitter,maar wij vinden toch leuk om te kijken en ze is zeker niet de beste,maar als vriendin van Romana vinden we het natuurlijk super leuk als ze weer door is.Kan Romana nog een keertje ernaar toe.Schijnt er super gezellie te zijn ook de party erna. ;)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 17:55

nou net terug uit zoetermeer voor school dalyk komt me zusje koken en kyken we de voice kan ze zichzelf zien haha en dan eff naar de bios

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:58

En,karin al terug van Spetter?

Fototjes 8-)

Blando had een ernstige hersftsdag door de wind }:0 alles eng en wilde een beetje op mijn tenen gaan lopen....nou hij heeft er zelf ook 4 ....dus kwam helemaal goed :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:44

Zo ben net terug. Ik heb zelf geen foto's gemaakt want ik kan mijn toestel nergens vinden. Mijn zus heeft foto's en een filmpje van de wedstrijd gemaakt. Ik was zooooooooooo verschrikkelijk apetrots op hem, hij heeft zo verschrikkelijk goed zijn best gedaan en je kon aan alles merken dat hij het superspannend vond. Layla en ik hebben lekker Spetter gepoetst en geknuffeld en het tuig opgedaan en samen met zijn moeder ingespannen. Layla en ik hebben ook nog een stukje op de wagen gezeten.

De eerste manch hebben ze gelopen in 128.53, helaas 5 strafsecondes erbij dus 133.53, balletje van de pion af en een kleine weigering omdat de bocht iets te scherp was. De tweede manch hebben ze in 117,50 en foutloos, ze waren maar 5 sec verwijderd van de finale.

Daarna nog even naar zijn stal en weide geweest, gevoerd en ook weer geknuffeld. Nu een klein beetje verdrietig omdat ik hem weer achter moest laten maar ja.........

Ja Marion, Blando heeft een hekel aan wind en is dan net een klein bang veulentje.
Ik zie je morgen dan kunnen we alles bijkletsen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:26

Zo, jullie zijn hard gegaan! Soof, veel beterschap voor je lieffie, hou hem gedeisd!

Kaar, wat leuk zeg, om Spetter <3 zo goed aan het werk te zien, ook leuk voor Layla.
Wel verdrietig als je afscheid moet nemen, maar
ja, je weet dat hij het reuzegoed heeft, gelukkig.

Kay, rustig aan, komt weer goed met jullie gevoelige wervelkolommetjes!

aniet, logisch toch dat die cameraman Romana wel ziet zitten? Ze is best aardig gelukt, toch *D ?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:28

Storm had ook flink de wind onder zijn staart....luisteren is dan best moeilijk, de wereld is spannend als het waait!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:51

Gaaf kaar wil graag de foto's zien :D , inderd wel verdrietig om hem weer achter te moeten laten maar hij heeft het daar zo te horen wel heel goed .

shary-an is door :D jippieeeee en me zusie was weer goed in beeld haha.

nou tank vondt de regen op het dak van de binnenbak effies spannend maar daarna had hij niet echt veel zin in met zijn zware les hihi

leuk nieuwe spulletjes press en helemaal super als het inelkaar is gezet als je thuiskomt haha,

marjo ik heb ook trek hoor nog maar 20 dagies wachten haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:51

Haha gekke Storm, wind is heel gevaarlijk hoor en zo eng..........

Ja Romana is aardig in beeld steeds.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 09:51

Guten morgen.

Wel hartstikke fijn dat het met Spetter zo goed gaat en dat Layla hem weer ff heeft geknuffelt en gezien.
Hoe gaat het eigenlijk met Jef?

De sneeuw begint hier ook aardig te verdwijnen.Misschien vanmiddag klein buitenritje met Joepi.Mijn bak liggen nog stukken ijs ij en is de grond nog bietje bevroren.
Het gras is wel overal waar geen sneeuw meer ligt goed.dACHT GISTEREN IK LOOP FF STUKKIE MET ZE IN MIJN TUIN,DENKEN DIE SUKKELS DAT ZE NAAR HET LAND GAAN,STEIGEREND EN SPRINGEND LIEPEN ZE NAAST ME HIHI.

OH HEB WEER RUZIE MET DE HOOFDLETTERS HAHA.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 11:16

Jeffrey is weer naar zijn eigen huis sinds woensdag en het gaat goed met hem, alleen zijn naveltje is ietsjes ontstoken.

Ben alweer een tijdje wakker en heb 2 wasjes gedraaid maar ik moet er nog een stuk of 3 geloof ik.

Geen zin in, straks na mijn ontbijtje lekker naar stal

Toch leuk dat Shary-Ann door is, ze was ook een stuk beter dan Bart. Alleen zo zonde van haar haar, vond haar toen veel leuker

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 12:17

zeker ze had ut verdient nou lekkr ontbytje zo heerlyk buitenritje met tank echt mooi weer

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:30

ben benieuwd naar de foto's kaar!! Knappe spet met zn mamma!

Het bed staat hier, hebben er vannacht in geslapen. Wel wennen, maar komt vast wel goed .
Nu kasten leeghalen en stiekem alvast de nieuwe proberen in elkaar te zetten :p ( wil w niet nu)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:34

Haha ik vond haar haar juist zo leuk en ik moet eerlijk zeggen dat Bart ook erg goed was,maar ik ben voor de vriendin van Romana en ik vind haar ook wel leuk, echte puber,net 18 moet je maar denken.

Heerlijk met super drukke, snurkende,sterke en oh zo drammerige Aiko naar het bos geweest.Bietje teveel energie dat was wel duidelijk.
Sommige stukken nmet ijs en sneeuw moeten omzeilen,maar goed gelukt.Veel boomtakken door zware sneeuwlast afgebroken.

Nou ga Joepi opzadelen en met Norbert en zijn pony naar het bos.doei doei