Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Allemaal leuke vooruitzichten dus!!!! LIQUITA schreef:Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest. Gewoon voor een gesprek met de gynaecoloog over hoe nu verder. Ik moet worden geopereerd, voor het verwijderen van de cyste. Nou wist ik dat al, maar het viel me wel even tegen dat die kijkoperatie niet inwendig gaat gebeuren. Ik krijg toch 3 of 4 sneetjes in m'n onderbuik. Ik had leuk de verkeerde folder mee gekregen. Ik moet dan 1 nachtje in het ziekenhuis blijven. Ook kreeg ik te horen dat als het niet lukt om de cyste te verwijderen of als ze nog meer tegen komen, ze over gaan tot een "gewone" buikoperatie. En dan mag ik 3 tot 4 nachten blijven. Verder moet ik er rekening mee houden dat ik minimaal 6 weken uit de running zal zijn wat betreft paardrijden en zwaar werk. Daar schrok ik toch ook wel even van.
Het stofje in het bloed wat meestal bij endometriose verhoogd is, was bij mij inderdaad ook verhoogd. Dus de Gyn. ging er van uit dat het dan ook endometriose zal zijn, maar dat kan pas met zekerheid gezegd worden als de cyste er uit is. Dus dat blijft toch ook nog wel even spannend.
Nou ja, ik laat het maar over me heen komen. Meer kan ik toch niet doen.

LIQUITA schreef:Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest. Gewoon voor een gesprek met de gynaecoloog over hoe nu verder. Ik moet worden geopereerd, voor het verwijderen van de cyste. Nou wist ik dat al, maar het viel me wel even tegen dat die kijkoperatie niet inwendig gaat gebeuren. Ik krijg toch 3 of 4 sneetjes in m'n onderbuik. Ik had leuk de verkeerde folder mee gekregen. Ik moet dan 1 nachtje in het ziekenhuis blijven. Ook kreeg ik te horen dat als het niet lukt om de cyste te verwijderen of als ze nog meer tegen komen, ze over gaan tot een "gewone" buikoperatie. En dan mag ik 3 tot 4 nachten blijven. Verder moet ik er rekening mee houden dat ik minimaal 6 weken uit de running zal zijn wat betreft paardrijden en zwaar werk. Daar schrok ik toch ook wel even van.
Het stofje in het bloed wat meestal bij endometriose verhoogd is, was bij mij inderdaad ook verhoogd. Dus de Gyn. ging er van uit dat het dan ook endometriose zal zijn, maar dat kan pas met zekerheid gezegd worden als de cyste er uit is. Dus dat blijft toch ook nog wel even spannend.
Nou ja, ik laat het maar over me heen komen. Meer kan ik toch niet doen.

LIQUITA schreef:Oja...m'n zadel is weer helemaal in orde!!! Yihaa.
Nicole1995 schreef:ja en ben er stront chagrijnig van (en dat wil heel wat zeggen. Zit nu weer met mijn voetomhoog met ijs erop. Hebben voor het ,na Rowan zijn voetbaltraining, maar bij Westerveer (bij de bartelsluis) gegeten en zijn daarna nog naar de Praxis gegaan om de kast op te halen (ja dat zit nu eenmaal in mijn hoofd).@Win,beterschap met je voet,doet hij nog zo`n zeer?
Shenavallie schreef:De les met Sytje ging vanavond super!!!!! In het begin leek het wel weer een Ferrari, die in de pittstraat stond te "wachten" en weer om niets wegschoot, maar later begon ze na te geven en liep ze ontzettend lekker! Wel opvallend: we reden weer buiten en het begint nu toch wel opmerkelijk te worden dat ze dan "rustiger" is dan in een binnenbak. Wat ook leuk was, is dat we vanavond 4-tallen hebben gereden. Dat is zo onwijs gaaf!!!! Er schijnen weer wedstrijden met 4-tallen te komen en ze zijn nu al groepen aan het vormen. Hopelijk mogen Syt en ik ook meedoen!!!!![]()
Oh ja, en Oege heeft in het rooster van het werk een datum in oktober weggestreept, omdat hij me heeft opgegeven voor een vaardigheidsproef met Sytje bij de Zaanse! Het gaat om kegeltjes/pionnen rijden, dat is ook zo onwijs leuk om te doen!!!!!!Allemaal leuke vooruitzichten dus!!!!
.winnitou schreef:Nicole1995 schreef:ja en ben er stront chagrijnig van (en dat wil heel wat zeggen. Zit nu weer met mijn voetomhoog met ijs erop. Hebben voor het ,na Rowan zijn voetbaltraining, maar bij Westerveer (bij de bartelsluis) gegeten en zijn daarna nog naar de Praxis gegaan om de kast op te halen (ja dat zit nu eenmaal in mijn hoofd).@Win,beterschap met je voet,doet hij nog zo`n zeer?
Kast staat in pakketten in de box en daar doe ik even helemaal niks mee (voordat er hiervan een pakket op mijn andere voet komt) (Ate bedankt voor de korting en je collega's voor het sjouwen)
kan gelukkig nog wel autorijden (al is ontkoppelen niet echt lekker met die voet) maar ik ben nog mobiel)
Wacht tot morgen ochtend met het nemen van een beslissing of ik naar de EH ga of niet
LIQUITA schreef:Bedankt allemaal!!!
Ik heb al aangegeven dat ik de operatie wel wil laten doen. Ik heb volgende week vrijdag dan ook al een afspraak bij de anesthesist.
Ik kan volgende week bellen om te vragen hoe lang de wachtlijst is. Ik word op een donderdag gebeld, en dan moet ik waarschijnlijk op dinsdag komen. Wel moet ik er rekening mee moet houden dat als er een spoedgeval is, ik de eerste zal zijn die afgebeld wordt omdat het van mij in principe geen haast heeft.
Ik ga zeker genieten in Kootwijk. Ik ben ook erg blij dat First lekker mee kan.
@ Xan en Winnitou: Ik had vandaag Heleen gemaild met de mededeling dat ik maar moest afhaken bij de carrouselgroep. Omdat het me niet handig leek als ik straks misschien een week of 6 niet mee kan doen. Maar als Juul voor mij tijdens mijn afwezigheid wil invallen, mag ik gewoon mee doen. Dus a.s. maandag ga ik even overleggen met Juul.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:ja en ben er stront chagrijnig van (en dat wil heel wat zeggen. Zit nu weer met mijn voetomhoog met ijs erop. Hebben voor het ,na Rowan zijn voetbaltraining, maar bij Westerveer (bij de bartelsluis) gegeten en zijn daarna nog naar de Praxis gegaan om de kast op te halen (ja dat zit nu eenmaal in mijn hoofd).
Kast staat in pakketten in de box en daar doe ik even helemaal niks mee (voordat er hiervan een pakket op mijn andere voet komt) (Ate bedankt voor de korting en je collega's voor het sjouwen)
kan gelukkig nog wel autorijden (al is ontkoppelen niet echt lekker met die voet) maar ik ben nog mobiel)
Wacht tot morgen ochtend met het nemen van een beslissing of ik naar de EH ga of niet
Balen hoor, nogmaals STERKTE!!!
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Bedankt allemaal!!!
Ik heb al aangegeven dat ik de operatie wel wil laten doen. Ik heb volgende week vrijdag dan ook al een afspraak bij de anesthesist.
Ik kan volgende week bellen om te vragen hoe lang de wachtlijst is. Ik word op een donderdag gebeld, en dan moet ik waarschijnlijk op dinsdag komen. Wel moet ik er rekening mee moet houden dat als er een spoedgeval is, ik de eerste zal zijn die afgebeld wordt omdat het van mij in principe geen haast heeft.
Ik ga zeker genieten in Kootwijk. Ik ben ook erg blij dat First lekker mee kan.
@ Xan en Winnitou: Ik had vandaag Heleen gemaild met de mededeling dat ik maar moest afhaken bij de carrouselgroep. Omdat het me niet handig leek als ik straks misschien een week of 6 niet mee kan doen. Maar als Juul voor mij tijdens mijn afwezigheid wil invallen, mag ik gewoon mee doen. Dus a.s. maandag ga ik even overleggen met Juul.
zou toch ook erg sneu zijn als je niet mee kon doen. Hoop dat Juul voor je inwil vallen, is goed voor First kent die vast de figuren en hoef je als je weer opgeknapt bent alleen maar opzijn rug mee te liften, paard doet de rest...
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:ja en ben er stront chagrijnig van (en dat wil heel wat zeggen. Zit nu weer met mijn voetomhoog met ijs erop. Hebben voor het ,na Rowan zijn voetbaltraining, maar bij Westerveer (bij de bartelsluis) gegeten en zijn daarna nog naar de Praxis gegaan om de kast op te halen (ja dat zit nu eenmaal in mijn hoofd).@Win,beterschap met je voet,doet hij nog zo`n zeer?
ATE schreef:winnitou schreef:Voor iedereen die morgen op kamp gaat, heel veel pleizer gewenst. Duim voor julie dat het droog (en mooi) weer wordt.
Doe voorzichtig en geniet er van
dan je wel gaat vast lukken om veel plezier te hebben
.
LIQUITA schreef:@ Mntj: wat goed om je weer te paard te zien? Was het de eerste keer? En hoe ging het?
winnitou schreef:krijg toch wat van al die 0900 helpdesknummers waar je vet voor moet betalen om ze te bellen omdat hun product niet de kwaliteit heeft die het hoort te hebben volgens de serviceovereenkomst. UPC/ KPN digitenne. Heb ze vandaag allebei aan de lijn gehad, heb er een rood oor van en ondertussen ruim een uur verder. Gelukkig kan ik toch niet veel doen en zit ik met mijn voet omhoog maar doe liever wat anders. En dan nog de telefoonkosten die op de klant zijn nota komt te staan terwijl ze storingen hebben in hun product. Bij KPN digitenne crediteren ze in iedergeval wel mijn telefoonkosten, moet zeggen dat dat wel netjes is.
UPC kan alleen de monteur inplannen in blokken van 6 uur. Vraag me af in welke tijd die nog leven.....
winnitou schreef:vanmorgen toch even bij de huisarts langsgeweest, mijn tenen kon ik bijna niet bewegen en is ontzettend pijnlijk. De huisarts heeft natuurlijk lekker zitten trekken en duwen (hij deed wel voorzichtig maar het was toch behoorlijk pijnlijk.) Huisarts dacht aan een fractuur van middenvoetsbeentje, moest dus door naar de Rontgen. Heb een poos moeten wachten maar uiteindelijk mocht mijn voet op de foto, en daar was geen breuk op te zien.
ondertussen wordt mijn voet maar blauwer (en de pijn erger).
Heb vandaag tussendoor wel gewerkt, kan gelukkig autorijden, alhoewel dat ook niet echt fijn is maar is wel te doen.