Zal van de zomer op poel wel weer een zere reet krijgen, dit zadel is net een kussentje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Lisanne schreef:Wat is Koos af en toe een rot knol zeg! Ik had hem uit de wei gehaald en ging m poetsen, maar zijn stukje grenst aan de wei dus hij zag de andere paarden nog in de wei staan. Hij liep heel de tijd heen en weer te rennen, hij draaft gewoon letterlijk terwijl dat ie vast staat. Nou ik dus opzadelen en het werd steeds erger, hij ging echt helemaal tekeer. Maarja net dat nieuwe zadel natuurlijk, dus ik was natuurlijk al voorzichtiger. Zadel lag erop, dus ik wilde hoofdstel om doen maar hij liep zo te stressen dat ik zn halster niet af kon doen, dus ik dacht zet m in zn stal dan kan ik rustig zn hoofdstel omdoen. Dus ik zet m in zn stal, keert hij om en rent er KEIHARD uit!! Maar ik had zn halstertouw vast en ik wilde niet loslaten maarja kon m natuurlijk niet houden. Eindstand: 4 brandblaren + nog een wondje op mn rechterhand!!
Doet hartstikke pijn en ik kan er nu ook nog niet mee schrijven, dus ik hoop dat het donderdag beter is want dan heb ik weer examen.
Marjan vond het gelukkig niet erg, die was al blij dat ik verder niks had. Koos ligt ook open op zn kont. Maar het zadel heeft gelukkig niks.
Met rijden was hij gelukkig wel super braaf, Marjan wilde zn stang&trens hoofdstel er al inhangen zodat ik mn hand kon ontlasten. Maar zodra ik er eenmaal op zat, was ie weer super rustig. Stom beest

_Lisanne schreef:Economie ging voor mn gevoel goed, maar de punten vielen tegen. Heb ff heeel streng nagekeken en heb dan tussen de 4,5 en 6,5. Moest minimaal een 3,5 halen dus dat is sowieso gelukt. Maar wil graag een 5,5 want dan blijf ik een 7 staan.
Duits ging wel heel goed heb tussen de 6,5 en de 8,5En dat terwijl ik super slecht ben in teksten!

Fira schreef:Favlo gaat verhuizen naar een andere stal.
Oeeeh foto's

Zat ook niet echt op te letten met mn rijles haha. Reed bijna n opa aan.

En anders gewoon weer n ANKY. Die liggen sowieso goed, want dat zijn de enige die we hebben haha.
. Maar hoe moet ik er naar kijken? Ik vind hem nu maar creepy...