Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb namelijk vandaag een nieuw telefoon-abonnement afgesloten en daarbij heb ik een mooie foon uitgezocht
. MAAR, nu moet ik het nog wel een beetje gaan snappen
.LIQUITA schreef:Wat een rust hier inderdaad. Ben ik wel een beetje blij om, want ik heb nu niet zo veel tijd om met de Part 5 bezig te zijn. Ik heb namelijk vandaag een nieuw telefoon-abonnement afgesloten en daarbij heb ik een mooie foon uitgezocht
. MAAR, nu moet ik het nog wel een beetje gaan snappen
.
En voor José ook wel zo leuk, kan ze teminste de opening van part 5 live mee maken, hihi.
. LIQUITA schreef:HELP MiltonB!!! Ik moet bij je in de leer, ik snap er niet erg veel van. Heb Sandra al meerdere keren zomaar gebeld, merk ik niks van. Probeer alleen haar nummer op te slaan![]()
.
. Heb nu al aardig wat telefoonnummers opgeslagen, dus het komt inderdaad vast goed....hoop ik, hihi. MiltonB schreef:LIQUITA schreef:HELP MiltonB!!! Ik moet bij je in de leer, ik snap er niet erg veel van. Heb Sandra al meerdere keren zomaar gebeld, merk ik niks van. Probeer alleen haar nummer op te slaan![]()
.
hihihi... moet toegeven, hij is lastig in het begin maar ik kan er nu mee lezen en schrijven.
zie je morgen vast wel, krijg je les van me, ik lees je voor hihihi..