Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Roosmarijn_ schreef:@Xandra: Hoe zou Lotta drachtig kunnen zijn eventueel? Er staan toch geen hengsten op de manege...?
Die kon prima dekken hij is pas geleden gecastreed, maar voor die tijd had hij Lotta kunnen dekken.
Leuk hoor ben erg benieuwd of hij ook enthousiast wordt! Moet je even met Annet overleggen! Voor privé lessen als je die van mij wil en dat mag zou dan op woensdag avond kunnen. 
_Roosmarijn_ schreef:Ow jah, die was een tijdje geleden nog hengst ja.. hihi. Nou ik hoop voor je dat lotta niet drachtig is, wat voor beestje zal daar anders wel niet uitkomen..
mAnDyXX schreef:oeh leuk misschien ga ik ook even. ik vind dat gokken altijd zo leuk met die schuifmachines.. Echt grappig Anneke en ik ging een keer zo naar de kermis in achterveld en toen gingen we met van die krijpmachines en dat ging echt heel erg goed dus bleven we maar door gaan liepen we daar met handen vol knuffels daar over die kermis
moeten we zeken nog eens doen men! 

SuusKiiss schreef:Hoi!
@Lisa: Ik ga rond 1 uur daar heen en ik zie dan wel tot hoelaat
@Xandra: Ik hoop het niet voor je, anders krijg je een muilezel
@Georgette: Gelukkig gaat het weer goed zeg!
't Zou toch wat zijn... wanneer wordt ze gescand Xandra? 

d0nnaa_dan schreef:Ferari kan daar toch niet eens bij?

d0nnaa_dan schreef:volgens mij welFerari kan daar toch niet eens bij?

Shetjjee__x schreef:d0nnaa_dan schreef:volgens mij welFerari kan daar toch niet eens bij?
in de wei zit die soms ook zo op Tosca!

kan toch wel even online komen!
mocht eerder naar huis, het was rustig vandaag 
ik ging met me broer, zijn vriendin en nog een vriend erheen. Me broer allemaal knuffels gegrepen vor ons 2
we konden ze haast niet meer vasthouden!
Daarna nog even langs me moeder geweest in van der valk, waren we daar met al die knuffels

want ik ga daar niet in me eentje lopen!