Wat heeft Fenna gedaan wat ik gemist heb tijdens de vijf dagen in Drenthe (die trouwens top waren!!, ik ben een giga goede navigator dus ponykampen kom maar op!!).
Kunnen jullie mij vertellen waarom ik mijn rijlessen altijd afsluit met iets wat niet goed gaat? Ik krijg enorm de drang om dan gelijk weer in die auto te stappen (of is dat de bedoeling? )
marloesXpaco
Geplaatst: 22-06-09 19:07
Heej Saskia welke shetjes bedoel jij dan? die bij het oor? Dat zijn namelijk nu mijn verzorgpony's Is ook mijn oude lespony bij reed ik op voor smit... Mar hoe gaat het met die duif? Ik had hem zaterdag uit de kantine gehaald maar volgensmij is ie ziek...
Heeeel slim! Veel succes daarmee . Owwww trouwens ik ben aangenomen bij Pharos reizen . Mag daar nu 16 uur in de week werken voor een salaris van €7,58 per uur ofzo. Wel jammer dat ik belasting moet betalen... En dat ik het dus even best wel druk krijg twee maanden.... Ze willen dat ik gelijk al begin in plaats van half juli wat we in het gesprek hadden afgesproken.
Saskia89
Geplaatst: 22-06-09 21:15
Nouja opzich wel leuk toch, weer wat ander werk dan bij de Flora en het verdient goed (Ik heb er jammer genoeg niets meer van gehoord, dus dat wordt op zoek naar iets anders ) Hans en Grietje ofzo
Wie weet bellen ze nog , hoop het wel lijkt me wel gezellig als jij er ook komt werken! En anders kom ik een keer pannekoeken eten bij hans en grietje! Ga ik extra lastig zijn .
Hahahaha het gaat hier nooit over de manege . We rijden er niet meer dus hebben we weinig te praten over de manege . We zijn wel ooooooit begonnen over de manege . Ayla heb ik ook nooit gekend, wij zijn nog Old School he Sas .