Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Ben ik ook wel. Ga er eigenlijk te weinig naar toewees er maar trots op
. 
meelen schreef:Hier is het nu ook lekker druk op het ijs. Hmmm jammer, arme poesSanne en ikkes zijn net met Beau op het ijs geweest.
Had geen zin om m'n schaatsen te halen hahaha.
We waren eigenlijk op zoek naar een vermiste poes. Mensen hadden overal papier aan de bomen gehangen, dat ze werd vermist. En volgens mij heb ik haar gezien tijdens m'n werk. Maar nu nergens meer te bekennen hoor.
.

LIQUITA schreef:Nancy, Grardus en ik hebben vandaag Chicago (van Danielle) gered, die lag helemaal vast in z'n box. Op z'n rug en met z'n benen omhoog tegen de wand. Gelukkig bleef hij erg rustig en konden we makkelijk draaien. Hij was heel even ontdaan, maar later stond hij gelukkig weer heerlijk te eten.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Hier is het nu ook lekker druk op het ijs. Hmmm jammer, arme poesSanne en ikkes zijn net met Beau op het ijs geweest.
Had geen zin om m'n schaatsen te halen hahaha.
We waren eigenlijk op zoek naar een vermiste poes. Mensen hadden overal papier aan de bomen gehangen, dat ze werd vermist. En volgens mij heb ik haar gezien tijdens m'n werk. Maar nu nergens meer te bekennen hoor..

. 

_sandra schreef:misschien ff een schemaatje maken voor het uitmesten. beest moet natuurlijk wel schoon blijven staan, en water krijgen. rijden is natuurlijk ook nog iets. ik wil hem wel in stap zetten, maar rijden word voor mij geen optie met mijn rug. heb het met eigen paard al zwaar!
xan schreef:Ik hoorde vanmiddag dat ook bij Marijnissen de waterleidingen het hebben begeven en dat er veel stallen onderwater stonden, zoveel zelfs dat hij door zijn stro heen was.
Zo zie je maar ook bij hen gebeurt dit.

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik hoorde vanmiddag dat ook bij Marijnissen de waterleidingen het hebben begeven en dat er veel stallen onderwater stonden, zoveel zelfs dat hij door zijn stro heen was.
Zo zie je maar ook bij hen gebeurt dit.
Natuurlijk, het is ook bijna niet te voorkomen. Ik ben wel benieuwd wie daar de paarden water geven, de pensionners zelf of het personeel.
) en dan horen jullie het.

LIQUITA schreef:Erik is aan het snowboarden. Straks gaan we even tegen elkaar
)