Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KimLittle schreef:Even tegen iedereen die op de belachelijke oproep van mevr. S. te OZ. heeft gereageeerd: schandalig! Wat zijn mijn gevoelens gekrenkt door jullie allemaal! Mijn hart breekt, echt waar.
 .....................................................................................................toch houden we je nauwlettend in de gaten gna gna......
 .....................................................................................................toch houden we je nauwlettend in de gaten gna gna......                                                         

B_a_b_e schreef:als (bijna) beedigd politieagente zal ik mevrouw H. zorvuldig observeren tijdens haar werkzaamheden bij de desbetreffende poownie en gericht optreden waar nodig. Verder zal ik vragen of de afdeling FO.(lees forensische opsporing:Suus) zich gereed kan houden voor eventueel sporenonderzoek!

Miss_Montana schreef:Nee Kim, je begrijpt het verkeerd. Djulita was de all round prijs
OMG die foto's! Helemaal geweldig, ik zou voor de combi paars zwart gaan!

Ik wil binnenkort graag mijn E achter B gaan halen dus kan dat ff niet missen
 Ik wil binnenkort graag mijn E achter B gaan halen dus kan dat ff niet missen  Maar thanx voor het zeggen, mss dat het springzadel er ooit nog eens komt.
 Maar thanx voor het zeggen, mss dat het springzadel er ooit nog eens komt.