Olympia schreef:ik heb les van Ingrid, de vrienidn van S. van Whitley.
Heb meestal op zondag les, blonde vrouw met een microfoontje geeft ze les
Die geeft inderdaad lekker les, zou ik eerst ook nog misschien bij gaan rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou ook niet zomaar naar een ander overstappen , omdat ik met haar een klik heb en het gaat echt lekker
Bevalt me erg goed, is betaalbaar en ik merk iedere les weer dat we vooruitgaan. Tevreden klant hier!
Mijn merrie komt, als het goed is, eind van de maand ook even bij jullie staan.. We zijn aan het revalideren en ze heeft een gelijke dressuurbodem nodig, waar ze recht terechtkomt met haar hoef. En laat jullie buitenbak daar nou net goed voor zijn 
Heb dr vanavond even in de veulenbak laten lopen en kreupel is ze gelukkig niet. Ze zit wel enoooorm vast en komt van achteren maar slecht mee. Met poetsen nog steeds erg gevoelig op de rug, maar hoop dat het met een bezoekje van de osteopaat weer over is. Denk wel dat ik 1 april bij de Spaland voor de zekerheid maar af zeg.
hahah
Al een paar dagen.. Aankomende week maar rustig aandoen en lekker stappen met hem. Hopelijk komt het dan weer goed met hem!
Niet dat dat heel goed is voor Robesh op dit moment
.
Dus dan zien jullie me in de avond misschien wel beugelloos op stal.
Yeaay, haha. Nog ver weg, maar kan niet wachten

.
. Dat soort dingetjes
, misschien spulletjes ( Idk ) voor jullie meeneem als dat nodig is, zoals bijv de wedstrijdjasjes
haha.
Daar kan je nooit genoeg van hebben!